Red jezelf, dwerg! Ren!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef dwerg het volgende:
Als JAM ons moet komen redden is het nog slechter gesteld met de wereld dan ik dacht.
Grade 7-9.. volgens mij heb je het dan over het oude Junior High systeem (heet nu Middle School). Je hebt het wel over het Amerikaanse onderwijs toch? In Engeland hebben ze het soms over grades en soms over years. Als je van het Amerikaanse model uitgaat zit je dan in de leeftijd van 12 tot 14/15 jaar, 9th grade is alweer het eerste jaar van High School. Je hebt daar wel meer dat er wat meer leeftijdsverschil in bijvoorbeeld één klas te vinden is, omdat er niet naar niveau wordt ingedeeld en hele domme kinderen soms elk jaar wel twee keer overdoen. Maar gemiddeld gesproken is 7th grade 12/13 en 9th grade 14/15 jaar oud.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
hummus: heb jij enig idee wat bedoeld wordt met "grades 7-9"? Hoe oud zijn die kinderen?
Ik heb dit jaar eens een paar lessen aan een tweede klas voor een vriendin ingevallen die ziek was en waarvoor de school geen vervanger kon regelen. Ze zijn lief dan hè. "Doe je boek maar open", en dat ze dat dan ook doen. En dat je er nog zoveel enthousiasme uit kan krijgen voor projecten en nieuwe dingen. "Ja leuk!".quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ahja, zoiets had ik ook via Wikipedia gevonden. Die onderzoekplaats waar ik naar solliciteer gaat om "students in grades 7-9", maar er wordt nergens uitgelegd hoe oud die kinderen precies zijn. Er wordt ergens in de projectplannen wel gerefereerd aan een ander onderzoek met leerlingen uit "the first three years of secondary school". Ik ga er dus maar vanuit dat het hier om de eerste drie klassen gaat van het voortgezet onderwijs.
Ik ben zo dol op kinderen van die leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |