Yayquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
HOI![]()
Ook weer aanbeland op de zaak. Tentamen ging goed (voor mijn gevoel dan). Nu maandag nog 1 en dan is t hopelijk voorbij
![]()
zou ook heel goed kunnen, maar dan is het echt te slecht voor zoiets omdat het in een document zit wat mn hogeschool naar mn stage bedrijf heeft gestuurd...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik denk dat het een TYPO is en dat er IN moet staan
herkansing maar daar heb ik totaal geen kracht voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Yay
Hopen dat je ze allebei haalt. Als je ze niet haalt, wat dan?
word hij een neger!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Yay
Hopen dat je ze allebei haalt. Als je ze niet haalt, wat dan?
mwah weet niet zn fobo zegt iets anders... maar die naam van hem...! Misschien wil die nog niet helemaal kansloos overkomen en heeft hij daarom blanke foto's in zn fobo geplaatst...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
Meende dat hij dat al was...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mwah weet niet zn fobo zegt iets anders... maar die naam van hem...! Misschien wil die nog niet helemaal kansloos overkomen en heeft hij daarom blanke foto's in zn fobo geplaatst...!
Gaat me iets te ver... te rascistisch...!
Het is niet dat ik verdwijn ofzo, ben dan alleen geen officiële stagiair meer... Over een half jaar weer ergens eind januariquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ga je ook al wegDan blijft er helemaal niet mee over!!!
Ben geen negert!quote:
Naam van mij? Verklaar je nader? Kansloos??? Tsssquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mwah weet niet zn fobo zegt iets anders... maar die naam van hem...! Misschien wil die nog niet helemaal kansloos overkomen en heeft hij daarom blanke foto's in zn fobo geplaatst...!
Gaat me iets te ver... te rascistisch...!
Dan ben ik ook weer terug.. als afstudeerderquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is niet dat ik verdwijn ofzo, ben dan alleen geen officiële stagiair meer... Over een half jaar weer ergens eind januari
Gezelligquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan ben ik ook weer terug.. als afstudeerder
Echt gast nu moet je eens kappen je zo aan te stellen! je weet best dat ik een grapje maak!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben geen negert!
[..]
Naam van mij? Verklaar je nader? Kansloos??? Tsss
Dan weet je ook dat het van mij een grapje isquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Echt gast nu moet je eens kappen je zo aan te stellen! je weet best dat ik een grapje maak!![]()
![]()
Tuurlijk weet ik dat! ik ben niet helemaal kansloos!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat het van mij een grapje is![]()
![]()
Komt nu ook weer zo heerlijk spontaan over om dat te gaan doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat! ik ben niet helemaal kansloos!![]()
(kunnen we niet een ruzie gaan faken? dat we echt weer even een stunt uithalen met de stage SC?)
Houd je bek joh met je nep spontaniteit!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt nu ook weer zo heerlijk spontaan over om dat te gaan doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Houd je bek joh met je nep spontaniteit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gaat niet werken, laten we t maar weer over inhoudelijke zaken zoals de koetjes en de kalfjes hebben!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
zie pagina 6 onderaan vorig topic..quote:
Je bent hier toch nog wel over 2 topics...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt nu ook weer zo heerlijk spontaan over om dat te gaan doen![]()
Ohw, nu wil je het er niet over hebben. Jij ontwijkt altijd je problemen, ben je bang ofzo? Kom dan! Durf je niet he? KOM DAN!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Dit gaat niet werken, laten we t maar weer over inhoudelijke zaken zoals de koetjes en de kalfjes hebben!
Over hem roepen, Klik nu die sex sites is weg. Je lijd me af!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zie pagina 6 onderaan vorig topic..
ja gvd man. Heb t al zo moeilijk thuisquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Ohw, nu wil je het er niet over hebben. Jij ontwijkt altijd je problemen, ben je bang ofzo? Kom dan! Durf je niet he? KOM DAN!
Joah, volgende week ook nog hier hequote:Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je bent hier toch nog wel over 2 topics...?doen we het dan gewoon...!
![]()
Kansloze kut neger dat je bent!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja gvd man. Heb t al zo moeilijk thuis! Komen jullie hier ook nog zeiken op mij. IK TREK HET NIET MEER!!! (woordspeling: trek whihiahahaiahaa
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |