Dan zal die gozert wel een glazen bol naast zich hebben waarin hij ziet dat jij hier aan het meeloeren bentquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was al aan het meelezen, maar nog geen posttoen zag ik jouw reactie en dat was ff een quote waard
Presentatie met je ouders dr bijquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
verhaal
dank jequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Presentatie met je ouders dr bij!?
GEFELICITEERD KEREL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WIJquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie hadden gisteren ook alweer hun presentatie? En hoe was dat afgelopen, want dat heb ik ff niet meegekregen (en geen zin om terug te zoeken).
quote:
dankjewelquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Ik had vanmorgen mijn presentatie.
Ik was vanaf dinsdag al zenuwachtig ervoorVanochtend om 8:30 uur de presentatie gedaan. Één keer was ik het even kwijt, verder kon ik de vragen wel goed beantwoorden. Mijn presentatie moest eigenlijk 15 tot 20 minuten duren, maar ik was na 12 minuten al klaar
Nadat ik mijn presentatie gedaan had en de vragen gesteld waren. Moest ik met mijn ouders de gang op en zouden mijn docent en de begeleider van mijn stage overleg hebben voor het cijfer.
Dat wachten was nog erger dan de presentatie zelf
En het duurde maar en het duurde maar. Ik dacht echt van: "dat het zolang duurt, kan vast geen goed teken zijn"
Toen ging er een deur open, dus ik dacht ze klaar waren met het overleg, was het de deur van het lokaal ernaastDus ik moest nog steeds blijven wachten.
Uiteindelijk ging de deur van het juiste lokaal open en zouden ze het cijfer bekend maken.
Ik heb uiteindelijk mijn presentatie met een 6 (zes) afgesloten.Hierdoor ben ik nu dus officiëel geslaagd
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Ik had vanmorgen mijn presentatie.
Hast du ja recht gehabt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Het gaat heir zo onweren volgens mij!
Oeh wat moet dat een heeeeerlijk gevoel zijn zeg! van harte beste jongen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
- knip knip knip-
hier is het nog aardig licht, geen zonnetje, lichte bewolking... van (komend) onweer ook nog geen sprakequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Het gaat heir zo onweren volgens mij!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oeh wat moet dat een heeeeerlijk gevoel zijn zeg! van harte beste jongen!![]()
Wou dat ik dat kon. Heb er echt zooooooo geen kracht meer voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]eindelijk alles achter de rug. Moet nu alleen nog ff logboek inleveren. Maar dat ga ik dinsdag doen. Voor de rest van de dag ga in lekker ontspannen
succes met kado kopen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb hier ook regen, ga nu ff verslag doorlezen, ondertussen foto's en filmpjes van DefQon.1 RAR-en en uploaden en dan richting Enschede voor een cadeau
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wou dat ik dat kon. Heb er echt zooooooo geen kracht meer voor![]()
In Enske regent het ook niet. Wel grijs en grauw!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef denB het volgende:
Hier in Den Haag regent het niet meer zo hard...
Istie weer hoor. Geweldige fotoquote:
Is dat nog nederland of ligt het net over de duitse grens?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Enske
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Is dat nog nederland of ligt het net over de duitse grens?
Die heb jij al aan iemand gegeven?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:18 schreef Casual-T het volgende:
Je hebt bij de Expo wel allemaal leuke stuff voor geslaagden..
Zo'n me-to-you beer met zo'n diploma.. succes gegarandeerd..
Net over de duitse grens dus...!quote:
Idd en brief met de inhoud: Anaal vanavond?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, klaar dan toch?
Bos bloemen, doos bonbons, klaar.
LOL!!!!11111!!einzweidrei!!```~~!!!!! LOLLERCAUST OMFG!!!!~```!!!!111!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Net over de duitse grens dus...!![]()
niet dan...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
LOL!!!!11111!!einzweidrei!!```~~!!!!! LOLLERCAUST OMFG!!!!~```!!!!111!!!!
![]()
in het Westland is het nu aan het miezeren... verwacht straks wel een onweersbuiquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef denB het volgende:
Hier in Den Haag regent het niet meer zo hard...
Neeheeej, wij zijn geen reserve-duitsers zoals de limburgers reserve-belgen zijnquote:
Doe mij maar een cornetto danquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Goover het volgende:
Ik heb ijsjes gekocht, cornetto's en perenijsjes. Die ga ik straks maar eens uitdelen. Als jullie ook willen, kom maar langs!
Is het gewoon Nederland...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeheeej, wij zijn geen reserve-duitsers zoals de limburgers reserve-belgen zijn![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:45 schreef ETA het volgende:
leuk en aardig dat tropische eiland shit, alleen brengt dat nadelen mee... Wilde gaan slapen gisteravond, net voordat ik licht uit doe, zie ik een gigantische zwarte vlek op mn muur dat zich langzaam voortbeweegt. Een megakakkerlak.........
Om vlekken op de muur te voorkomen heb ik geprobeerd dat beest te vangen en buiten te vermorzelen, echter die beesten zijn rap! Heb ongeveer 30 minuten besteed om dat beest te vangen, echter zonder veel succes. Op het laatst een grote bak gebruikt om hem te vangen tegen de muur, dat was gelukt, maar op een of ander manier ontsnapte dat beest weer..... toen een grote koekepan gepakt en een stralende witte muur opgeofferd, spletch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe groot dat beest was? Ongeveer zo groot als een hele duim, dat zonder alle rare bewegende uitsteeksels....
Perenijsje!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Goover het volgende:
Ik heb ijsjes gekocht, cornetto's en perenijsjes. Die ga ik straks maar eens uitdelen. Als jullie ook willen, kom maar langs!
Had m nog heul niet gelezen. Idd een giller van een verhaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
wat een verhaal weer
en voor de mensen die klaar zijn met stage, goed bezig
en de mensen uit Zeeuws-Vlaaanderen zijn de reserve-Vlamingenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeheeej, wij zijn geen reserve-duitsers zoals de limburgers reserve-belgen zijn![]()
Jagshemash. I likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
daar was ik sowieso van plan om langs te gaan, thnx for the tipquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:18 schreef Casual-T het volgende:
Je hebt bij de Expo wel allemaal leuke stuff voor geslaagden..
Zo'n me-to-you beer met zo'n diploma.. succes gegarandeerd..
Wonen daar serieus mensen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en de mensen uit Zeeuws-Vlaaanderen zijn de reserve-Vlamingen
het jankt hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier in Middelburg is er nog altijd de dreiging dat het gaat regenen, maar voorlopig is het nog altijd droog
Laat jij je Ferrari F430 dan gewoon op straat staan...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
het jankt hier
ze zijn een nieuw zwembad plaatsten bij de buurman, die cementwagen rakelings langs mijn wagen
Ik wel, naast mijn Enzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Laat jij je Ferrari F430 dan gewoon op straat staan...?
Japie, in de wagen!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
het jankt hier
ze zijn een nieuw zwembad plaatsten bij de buurman, die cementwagen rakelings langs mijn wagen
als ik die had, dan zat ik daar nu in. al heb ik liever een Mustangquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Laat jij je Ferrari F430 dan gewoon op straat staan...?
Ik heb ze netjes in een rijtje in de parkeergarage onder mn huis staan!quote:
baas ze starten de wagen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Japie, in de wagen!!!
[afbeelding]
![]()
quote:
Mijn Mercedes SLK 5.5 staat gewoon in mijn parkeerkelderquote:
Ik krijg zelfs betaald om tegen de belasting te liegenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Stelletje liegpeuken!! Jullie mogen helemaal niet liegen van jullie mama![]()
Ik mag alleen niet liegen over dingen die mn moeder ook leest of hoort! en dit leest ze toch niet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Stelletje liegpeuken!! Jullie mogen helemaal niet liegen van jullie mama![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef denB het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs betaald om tegen de belasting te liegen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef denB het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs betaald om tegen de belasting te liegen
onbegrijpelijk... Ik dacht dat we na de watersnoodramp van 1952 collectief hadden afgesproken dat niet meer in dat gebied ging wonen...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik weet ook niet waarom, maar ja. En ze hebben daar alleen maar 80 kilometer-wegen
(als maximum, minder natuurlijk ook in de bebouwde kom
)
Ik moet wel eens naar de overkant voor wedstrijden
dat zeg jijquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik mag alleen niet liegen over dingen die mn moeder ook leest of hoort! en dit leest ze toch niet!
ja want mijn moeder weet heul niet hoe internet werkt!quote:
waarschijnlijk zijn ze daar na de waternoodsramp van 1953 weer op terug gekomenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
onbegrijpelijk... Ik dacht dat we na de watersnoodramp van 1952 collectief hadden afgesproken dat niet meer in dat gebied ging wonen...!
milf?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:48 schreef superhero87 het volgende:
Oh jee, mijn stagebegeleidster komt op bezoek over 11 minuten![]()
Dat zal jij ook niet wetenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja want mijn moeder weet heul niet hoe internet werkt!![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:50 schreef denB het volgende:
[..]
Dat zal jij ook niet weten
Je weet alleen hoe je het gebruikt
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:50 schreef denB het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn ze daar na de waternoodsramp van 1953 weer op terug gekomen
weekend van 7 en 8 juli in berlijn!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er trouwens al een datum bekend voor de meet?
13-3-7?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omgquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:50 schreef denB het volgende:
[..]
gmtaquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Houniet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
maar die stage meeting gaat niet door hoorde ik
K heb t ff gemist nadat ik zei dat ik bijna geen tijd had om te komen. Niet meer nee? Wel jammer, wil die playah van een DaFan met zijn toffe pet wel eens sprekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
maar die stage meeting gaat niet door hoorde ik
nee?quote:
Zeg, ik ben je bitch nietquote:
Maar dan moet het wel ergens zijn als ik ook kan...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb t ff gemist nadat ik zei dat ik bijna geen tijd had om te komen. Niet meer nee? Wel jammer, wil die playah van een DaFan met zijn toffe pet wel eens spreken![]()
renkerdekenker. Ben geen negertquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel ergens zijn als ik ook kan...!want ik wil die kut neger kop van jou ook wel eens zien...!
![]()
Ja maar in het echt ben je vast veel lelijker!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
renkerdekenker. Ben geen negert!
K heb al picca op mijn f0b0![]()
WTF! De 2e van vandaag die niet weet wat milf betekend!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef superhero87 het volgende:
[..]
watte''
en mijn stagebegeleidster is officieel te laat![]()
Neujquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja maar in het echt ben je vast veel lelijker!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |