quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
Enquete over Senseo gebruik
ik zou zeggen, vul em ook ff in
ps, i know
ETA die reactie van jouquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
ps, i know
quote:
Done!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef ETA het volgende:
ps, i know
quote:4)Hoe bent u met de senseo in aanraking gekomen?
vrachtwagen, scherpe bocht, geen schade..............
je moet wat als je constant aan het lijntje wordt gehouden..... vergadering geplanned vanochtend, uitgesteld naar vanmiddag.... ja we gaan om 2:30 beginnen..... om 2:30 komt de baas net langs met wat mededelingen, gevolg, we beginnen een kwartier later..... en inmiddels is het 3:15...................quote:
Ben snelquote:
Ik voorspel dat die vergadering op zn vroegst pas morgen plaats gaat vindenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:13 schreef ETA het volgende:
[..]
je moet wat als je constant aan het lijntje wordt gehouden..... vergadering geplanned vanochtend, uitgesteld naar vanmiddag.... ja we gaan om 2:30 beginnen..... om 2:30 komt de baas net langs met wat mededelingen, gevolg, we beginnen een kwartier later..... en inmiddels is het 3:15...................
da ga nog alquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef miss-scofield het volgende:
Dit is trouwens mijn 210e stage topic
Mjah mwah, nu nog zonnig...!quote:
Heb geen zicht op de lucht opt moment, maar hoop dat het hier zometeen tot 4 uur gaat regenen en dat het daarna HEEEEEL ERG ZONNIG WORD!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:26 schreef denB het volgende:
[..]
Hiero ook, alhoewel de zon wt weg aan het vallen is
Dank je..!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen allemaal, wil jullie even van harte feliciteren met het begin van de zomer!!!
En een mooie zomer zal het zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen allemaal, wil jullie even van harte feliciteren met het begin van de zomer!!!
yeey, we zouden gaan beginnen.... is de vergaderruimte bezet........quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik voorspel dat die vergadering op zn vroegst pas morgen plaats gaat vinden
zolang je niet tot 6:30 nederlandse tijd er zit is het toch niet een HEEL groot probleem?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
yeey, we zouden gaan beginnen.... is de vergaderruimte bezet........ja,over 10-15 minuten is ie weer vrij..... met dit tempo zit ik hier weer tot 6:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |