Ah, een beetje zoals South Park?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:28 schreef erodome het volgende:
Totally spice kent trouwens tegenwoordig wel degelijk een leermoment aan het einde, dan zie je 1 van die meiden die het moraal van het verhaal even aanstipt.
Mogen ze best doen van mij..quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:53 schreef naittun1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar waarom lopen ze allemaal zonder broek rond? Smerige figuren zijn het. Kan je van de Totally Spies niet zeggen!
fairly odd parents is de enige cartoon van nu die goed is iddquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:23 schreef Hijacking het volgende:
fairly odd parents
http://img.photobucket.co(...)Parents_Cosmo_01.jpg
Cosmo is echt te lijp
COME ON AND GET YOUR LOG!quote:
Dat kan je wel zeggen, maar zeker weet je dat nooitquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:12 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Mogen ze best doen van mij..
Maar sowieso... kijk eens serieus als Naruto en Dragonball Z enzo.
Ik kijk constant geweldadige troep en ben toch ook niet geweldadig, allemaal hypocrieten, mensen die geweldadig worden door films en spellen zijn gewoon neukfouten![]()
![]()
Vette cartoon jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:25 schreef P8 het volgende:
[..]
fairly odd parents is de enige cartoon van nu die goed is idd
Ren en stimpy, ohhhhhhhh de geweldige herrineringen, dat was nog eens TVquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:25 schreef P8 het volgende:
vroeger had je tenminste nog Ren en Stimpy, op een kindertijdstip.
Mijn god, wat heeft dat programma veel kinderzieltjes verpest![]()
Tekenfilms wel!quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:58 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
vroeger was het helemaal niet beter.![]()
geyl! neuqen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:05 schreef Noodly het volgende:
Hoe kom je erop TS![]()
vind het wel een hele leuke analyse enzo.
maar door de power rangers zijn er meer homo's uit die tijd... Sinds die powerangers zijn afgeschaft zie je serieus dat er minder homo's rondlopen sindsdienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:54 schreef Agiath het volgende:
BS, vroeger waren er net zo goed agressieve tekenfilms/series...
Biker mice, power rangers, swat cats, ninja turltes (wat toen veel meer bekeken werd dan nu), spiderman etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |