Ga naar je nest krielkipquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:58 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
vroeger was het helemaal niet beter.![]()
Jouw ouders vonden dat je niet snel genoeg geconfronteerd kon worden met de hardheid van het leven?quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:14 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
ik had toen ik klein was rond vliegende kogels en moordende serven als voorbeeld![]()
klappen als ontbijt , vernederingen als lunch , haat met en beetje doodverwensingen als avondeten.
nee er is niks goed aan vroeger![]()
constructief genoeg![]()
overdrijven kan ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 03:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jouw ouders vonden dat je niet snel genoeg geconfronteerd kon worden met de hardheid van het leven?
enige wat kut is dat ik veel dingen mis , toen je klein was buiten spelen , vrienden maken , gekke dingen doen. heb ik allemaal moeten missenquote:
Och, mensen, zwaar overschat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:44 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
mensen die tegen je zeggen doe is "normaal" als ik het bovenstaande als jeugd beschouw![]()
Eensch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 05:44 schreef Harajuku. het volgende:
Tekenfilms van tegenwoordig zijn kut.
Tekenfilms van vruugah
quote:
imamoplichters.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:44 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[..]
enige wat kut is dat ik veel dingen mis , toen je klein was buiten spelen , vrienden maken , gekke dingen doen. heb ik allemaal moeten missen, ergste is niemand die je hielp of wou helpen
.
doktors toen der tijd tegen me ouders:"als hij niet opent, er over praat houdt hij het niet uit, draait hij door"
nooit er over gepraat.
dus volgens dokters ben ik knettergek.
denk je alles gehad te hebben gaan je ouders je naar een imam brengen, komt die vent aan met "hij moet een vers geslachte zwarte kip eten , en 3 maanden lang 3 x per dag water met lood drinken, en ze moest voor me bidden
!".
nou dat was een lekkere ervaring, vooral die kip , en dat lood was ook heerlijk.
![]()
vind het niet eens gek dat ik lang voordat het geloof heb afgezworen , na die ervaring was het alleen meer duidelijk.
ouders![]()
dokters![]()
mensen die tegen je zeggen doe is "normaal" als ik het bovenstaande als jeugd beschouw![]()
Ja maar in Power Rangers waren de Good guys nog heel lief en goed en de bad guys vals.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:04 schreef Wiehoe het volgende:
In de tijd dat ovide op tv te zien was, was er ook iets als de powerrangers enzo. Ga nick junior kijken ofzo.
Jawel..quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:58 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
ja, A-Team is toch wel zo geweldadig en realistisch gemaaktquote:Op donderdag 21 juni 2007 06:32 schreef Pakspul het volgende:
Vroeger had je de A-Team, vandaag de dag om 18:00 is de A-Team er ook nog op dus wat is er nou eigenlijk veranderd ?
Vroeger was er geen kanker, alleen pest en scheurbuik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:03 schreef thedude0 het volgende:
vroeger ging je meteen dood aan kanker, nu heb je nog een kans om te overleven. nee, vroeger was alles beter.
quote:Waar zijn mevrouw Baktaart dr boobies?
Transformers, Mask en G.I. Joe waren opzich geweldadig maar er ging nooit iemand dood. Kan je van een manga tekenfilm zoals Dragonball Z niet zeggen. Vroeger was er ook een goed contrast tussen goed en slecht. En had iedere tekenfilm wel een moraal. Misschien herriner je die "leermomenten" van GI Joe aan het eind van iedere aflevering? Waar zijn die gebleven?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:01 schreef Aresdreams het volgende:
Hmmm, hadden we vroeger ook niet tekenfilms met veel agressie?
Transformers, Mask, nog een paar, J.I. Joe...
en das echt ver voor begin van de jaren 90 geweest, als ik me niet vergis
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:01 schreef Sjengdanny het volgende:
De smurfen waren vroeger ook erg leuk om te kijken, de aflevering was meestal afgelopen net voordat ik naar school ging![]()
[afbeelding]
Harry Jeckers gekeken soms?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:53 schreef naittun1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar waarom lopen ze allemaal zonder broek rond? Smerige figuren zijn het. Kan je van de Totally Spies niet zeggen!
Moet eerlijk bekennen dat ik J.I Joe helemaal neits van herinnerquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:03 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Transformers, Mask en G.I. Joe waren opzich geweldadig maar er ging nooit iemand dood. Kan je van een manga tekenfilm zoals Dragonball Z niet zeggen. Vroeger was er ook een goed contrast tussen goed en slecht. En had iedere tekenfilm wel een moraal. Misschien herriner je die "leermomenten" van GI Joe aan het eind van iedere aflevering? Waar zijn die gebleven?
En ja.. Dragonball Z is ook in de jaren 80 getekend maar werd pas uitgezonden in Nederland rond '98-2000. Ik heb niks tegen Dragonball Z, het is best vermakelijk als je 300 afleveringen de tijd heb voordat ze een klap uitdelen. Maar als zulk soort meuk 24/7 uitgezonden wordt dan is het weer jammer.
Tekenfilms van vroeger zijn vergelijkbaar met een goed boek. Ondanks dat ze wel pro amerikaans waren.
Tekenfilms van nu zijn vergelijkbaar met een pulp magazine, het dood alleen de tijd.
Nee geen harrie jekkers, ken ik alleen van dat soldaten verhaal en rokersfeest.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Harry Jeckers gekeken soms?
Dat zulke gedachtes bij zulke onschuldige figuurtjes bij je opkomen zegt meer over jezelf dan over de tekenfilms![]()
![]()
![]()
of was jij soms de grondlegger van "de sekskleuter"
jepquote:Op donderdag 21 juni 2007 05:44 schreef Harajuku. het volgende:
Tekenfilms van tegenwoordig zijn kut.
Tekenfilms van vruugah
idd ja, dat kan ik me ook nog herinneren. op kindernet, of niet? kindernetquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:01 schreef Sjengdanny het volgende:
De smurfen waren vroeger ook erg leuk om te kijken, de aflevering was meestal afgelopen net voordat ik naar school ging![]()
[afbeelding]
Ah, een beetje zoals South Park?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:28 schreef erodome het volgende:
Totally spice kent trouwens tegenwoordig wel degelijk een leermoment aan het einde, dan zie je 1 van die meiden die het moraal van het verhaal even aanstipt.
Mogen ze best doen van mij..quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:53 schreef naittun1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar waarom lopen ze allemaal zonder broek rond? Smerige figuren zijn het. Kan je van de Totally Spies niet zeggen!
fairly odd parents is de enige cartoon van nu die goed is iddquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:23 schreef Hijacking het volgende:
fairly odd parents
http://img.photobucket.co(...)Parents_Cosmo_01.jpg
Cosmo is echt te lijp
COME ON AND GET YOUR LOG!quote:
Dat kan je wel zeggen, maar zeker weet je dat nooitquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:12 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Mogen ze best doen van mij..
Maar sowieso... kijk eens serieus als Naruto en Dragonball Z enzo.
Ik kijk constant geweldadige troep en ben toch ook niet geweldadig, allemaal hypocrieten, mensen die geweldadig worden door films en spellen zijn gewoon neukfouten![]()
![]()
Vette cartoon jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:25 schreef P8 het volgende:
[..]
fairly odd parents is de enige cartoon van nu die goed is idd
Ren en stimpy, ohhhhhhhh de geweldige herrineringen, dat was nog eens TVquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:25 schreef P8 het volgende:
vroeger had je tenminste nog Ren en Stimpy, op een kindertijdstip.
Mijn god, wat heeft dat programma veel kinderzieltjes verpest![]()
Tekenfilms wel!quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:58 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
geyl! neuqen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:05 schreef Noodly het volgende:
Hoe kom je erop TS![]()
vind het wel een hele leuke analyse enzo.
maar door de power rangers zijn er meer homo's uit die tijd... Sinds die powerangers zijn afgeschaft zie je serieus dat er minder homo's rondlopen sindsdienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:54 schreef Agiath het volgende:
BS, vroeger waren er net zo goed agressieve tekenfilms/series...
Biker mice, power rangers, swat cats, ninja turltes (wat toen veel meer bekeken werd dan nu), spiderman etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |