quote:
Ik las je SMS-je over dat boek pas om 03:00 ofso dus daar heb ik maar niet meer op gereageerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn trein had 20 minuten vertraging, omdat we moesten wachten op de trein naar Enschede. Die trein stond dus al gewoon aan de overkant en was aan het wachten op ons.![]()
Wel oke.quote:
Mooi zo!quote:
Dat klopt. Ik slaap nooit in de trein, maar ik was de enige in het treinstel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las je SMS-je over dat boek pas om 03:00 ofso dus daar heb ik maar niet meer op gereageerd.
Je bent dan trouwens wel direct in slaap gevallen want ik zat nét in de trein toen ik de mijne stuurde
Ben je er al uit welke smaak? En waar zullen we gaan zitten? En enenen hoe laat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik voel me gevlijd
ik las net je PM'tje maar zag dat je om 15:14 gepost hadzat zelf ook al te denken om ff een pm achter te laten
Op het station zou ik juist voor die kleuren gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En toch zie je zelden schuttingen in die kleuren, toch vreemd
Daar ga ik geen uitspraken over doen. De volgende haal ik zeker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mooi zo!Denk je dat je het gehaald hebt?
niet echtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben je er al uit welke smaak? En waar zullen we gaan zitten? En enenen hoe laat?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Slowchatters. Ik heb even jullie hulp nodig in de quiz. Jullie weten vast wel het antwoord op mijn vraag.
quote:
Zoek gewoon het grootste park van de stad op en ga daar onder een boom zittenquote:
Ik vond de vismarkt ook niet het beste idee inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet echtKaramel Sutra ken jij niet he? lijkt me dan wel een aanrader
enne waar we zitten... ik dacht eerst bij AH Vismarkt (de trap) maar lijkt me niet zo gezellig. Peerd van Ome Loeksof weet jij nog een geschikt plekje
enenenenenen ik heb geen ideeergens in de middag, half 4 ofzo
![]()
het is nu officieel ik ben een smiley addict
zullen we anders 06 nog ff uitwisselenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond de vismarkt ook niet het beste idee inderdaadZat te denken aan het Noorderplantsoen, maar Peerd van Ome Loeks kan natuurlijk ook.
![]()
Half 4 komt goed uit! Kan ik daarvoor nog even inkopen doen.
Oke, er is een jumbo dichtbij het Noorderplantsoen. Dan neem ik wel ijs mee en lepels enz. Dan zie ik jullie bij... ? de vijver?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zullen we anders 06 nog ff uitwisselenlijkt me wel handig
Noorderplantsoen vind ik ook wel prima
welke vijverquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, er is een jumbo dichtbij het Noorderplantsoen. Dan neem ik wel ijs mee en lepels enz. Dan zie ik jullie bij... ? de vijver?
Daar ga ik even over nadenkenquote:
Nee, geleend. En die had ze gisteren weer meegenomen. Maar ik was zelf vergeten te herinnerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoezo, heeft soempie je boek gejat![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welke vijver
ik ken maar 1 weg naar het noorderplantsoen, en dat is de route van lijn 15
Whehehehequote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit moet haast wel de meest overbodige hybride ter wereld zijn
Ook een goed idee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Als het mooi weer is zou ik naar de Prinsentuin gaanlekker zitten, roosjeslucht.......
Nee hoor, ik ben al een paar uur wakkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
Whahaha, jij wordt wakker en denkt: pindarotsjes
Dus morgen om half 4 bij de prinsentuin.quote:
maar ontbeten heb je nog nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben al een paar uur wakker
hebben ze ook wat andersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
Die theeschenkerij is ook briljant, vrijwilligers geloof ik, en de thee kost maar 1 euro ofzo
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus morgen om half 4 bij de prinsentuin.Ik neem ijs enzo mee.
![]()
Komt goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als er iets veranderd (je weet het nooit he) bellen we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |