Ga je ook mee naar de Dubliners????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Raised on songs and stories, heroes of renown
The passing tales and glories that once was Dublin Town
The hallowed halls and houses, the haunting childrens rhymes
That once was Dublin City in the rare ould times
Ring a ring a rosey, as the light declines
I remember Dublin City in the rare ould times
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hebt een fantopic.![]()
Ook fan van Plasterk?
quote:
Waar en wanneer?quote:
Tof, een Dubliners-meet!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op een vrijdagavond, dus misschien kan ik dan nog wel ook... Ik denk er over
Neen..ik heb hier nog ergens een CD van ze liggen en er zitten wel leuke nummers tussen maar het is niet voor mij, een concert van de Dublinersquote:
Maar dat is een kutdingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Speelt cd's, mp3's, radio en maar 70 ballen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:14 schreef NJ het volgende:
geenaam post tubgirl en is dus 48 uur weg.
Ja..die avatar van jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:41 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik post zo vaak Tubgirl. Nooit geband.
Link?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:41 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik post zo vaak Tubgirl. Nooit geband.
Een vies plaatje, waar ik gelukkig langere tijd wat anders in zagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:58 schreef Nesle het volgende:
Goeiedag
Mijn ttweek zit er bijna op, maandag de laatste
En wat is tubgirl?
Dat vind ik knapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een vies plaatje, waar ik gelukkig langere tijd wat anders in zag
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag een kalkoen waar vulling uit kwam, pas na de uitleg snapte ik de big deal
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag een kalkoen waar vulling uit kwam, pas na de uitleg snapte ik de big deal
Nu heb ik een te grote fantasie, ga je er niet eens meer van uit dat ik lief en onschuldig ben/was?quote:
Mijn trein had 20 minuten vertraging, omdat we moesten wachten op de trein naar Enschede. Die trein stond dus al gewoon aan de overkant en was aan het wachten op ons.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij deze
Mijn trein had 10 minuten vertraging omdat er geen machinist was
Die 10 minuten vallen dus nog mee, het had erger kunnen zijn. Wel is het zo dat ik mijn laatste metro-aansluiting dus heb gemist en weer een taxi heb moeten nemen. Dat is dan wel weer zonde van het geld.
Over 3 kwartier moet Soempie thuis zijn en die heeft morgenochtend om 09:00 tentamen
Goeie test was datquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:11 schreef Soempie het volgende:
Ik moet denken aan die tekeningen die je aan mensen die voor een kamer kwamen liet zien: 'wat zie je hier in??'
Knap dat je er nog iets anders van kan maken.![]()
![]()
Nouja, ik vind het wel lief en onschuldig wat je in tubgirl zag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu heb ik een te grote fantasie, ga je er niet eens meer van uit dat ik lief en onschuldig ben/was?![]()
Ze vallen ook bijna niet op, die grote geel met blauwe dingenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn trein had 20 minuten vertraging, omdat we moesten wachten op de trein naar Enschede. Die trein stond dus al gewoon aan de overkant en was aan het wachten op ons.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah...dat hoort bij het studentenleven
Het is een beginquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het wel lief en onschuldig wat je in tubgirl zag.
Schutkleurenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze vallen ook bijna niet op, die grote geel met blauwe dingen
Ja, ik ben hier speciaal voor jou!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Soempie soempie soempie soempie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |