Awwwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel okay, last van m'n voet (zoals eerder gepost) en ik weet niet waarom
Het voelt alweer beterquote:
Meiose I en Meiose II, deling van geslachtscellen. Mitose: deling van lichaamscellenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:29 schreef Nesle het volgende:
Oh oh ik snap geen reet van bio
Meiose hier, mitose daar
Dank je Nem, je stelt me niet teleur!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meiose I en Meiose II, deling van geslachtscellen. Mitose: deling van lichaamscellen![]()
Bij dezequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eigenlijk verwacht ik wel een berichtje van Nem wanneer hij thuis komt
Fout? Welke fout?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie, koningin van de planning, die zo'n fout maakt?
Het was goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, Ane Brunheb een beetje spijt dat ik niet mee kan...... maarja, ook wel weer beter eigenlijk. En ter compensatie ben ik gisteravond naar Charlie Dée geweest, was ook erg goed!!
We zijn naar een concert geweest van Ane Brun samen met Nina Kinaert. Maar ik denk dat die naam je niets zegtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:19 schreef Jojoortje het volgende:
Wat hebben jullie gedaan dan Nem?
Okay, misschien geen fout, maar echt handig is het niet om naar een concert te gaan kilometers van huis, daar om 2 uur in de nacht aankomen en dan de volgende ochtend om 9 uur tentamen hebbenquote:
We praten hier wel over soempie hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay, misschien geen fout, maar echt handig is het niet om naar een concert te gaan kilometers van huis, daar om 2 uur in de nacht aankomen en dan de volgende ochtend om 9 uur tentamen hebben
Ik was ook sarcastisch bezigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We praten hier wel over soempie hoor![]()
Mwoah...dat hoort bij het studentenlevenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay, misschien geen fout, maar echt handig is het niet om naar een concert te gaan kilometers van huis, daar om 2 uur in de nacht aankomen en dan de volgende ochtend om 9 uur tentamen hebben
Tijdens tentamenweken hield ik me altijd wel rustig, maar ik ben wel es om half negen in de ochtend uit de kroeg gekomen, en daarna zo rond 9 uur in de ochtend gaan slapenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah...dat hoort bij het studentenleven
In de busquote:
Neuh, ben helemaal bij.quote:
Ja, ben er.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:01 schreef iamredleader het volgende:
Ochtend ploeg al aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |