quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:57 schreef Zyggie het volgende:
Een topic die mijn besnaarde hart verwarmt.
Als je een Dean naar binnenschuift, headstock voor, geef ik je 209 euro.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
godver ik wil die tonebone overdrive
wie zal ik pijpen voor 209 euro ?
ik heb zo m'n grenzenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:02 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Als je een Dean naar binnenschuift, headstock voor, geef ik je 209 euro.
Naja ik stuur nog wel een powertab.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:04 schreef -Menn0- het volgende:
If you wanna get down, down on the ground, cocaine!
je moederquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
Blasphemyquote:Op donderdag 21 juni 2007 06:24 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb vandaag in een big-ass muziek winkel in LA een ESP met-traanplaat-bedekte-gitaar ontheiligd over een hugnes & knetter top (die overigens best goed klonk, maar niet te bedienen was door de digitale meuk erin), door er country en blije popliedjes op te spelen
deze:
[afbeelding]
je vriendin?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
lolquote:Op donderdag 21 juni 2007 06:24 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb vandaag in een big-ass muziek winkel in LA een ESP met-traanplaat-bedekte-gitaar ontheiligd over een hugnes & knetter top (die overigens best goed klonk, maar niet te bedienen was door de digitale meuk erin), door er country en blije popliedjes op te spelen
deze:
[afbeelding]
Static-Xquote:Op donderdag 21 juni 2007 06:24 schreef Jorikjet het volgende:
deze:
[afbeelding]
das waar!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Moet je niet doen, veels te duur (en ongezond). Van dat geld kun je beter pedaaltjes kopen.
Daamn, dat is een vrij mooi plankje!quote:Op donderdag 21 juni 2007 06:24 schreef Jorikjet het volgende:
deze:
[afbeelding]
mis ook nog eens een floyd brugquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:46 schreef TenWords het volgende:
[..]
LTD Wayne Static signature model, veel te duur voor wat je krijgt
Nee die is beter zonderquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
mis ook nog eens een floyd brug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |