http://www.youtube.com/watch?v=p_FTMTfiwLw&mode=related&search=quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga wel luisteren en kijk er niet naar
Ja het is waarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt om de paar weken een nieuwe amp op het oog he![]()
wat kost zo'n ding nou ?
Mooi prijsje, dacht ergens gehoord te hebben dat er 10"inch inzit maar dat zal wel een ander model zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja het is waarik had heel veel gelezen over van alles, toen wat dingen uitgeprobeerd. Maar ik denk dat de jtm30 me het beste bevalt. gewoon het eerste kanaal gebruiken, niet te veel watt, 12", combo.
deze kost 350.
ze hebben ook een Toneport die je aan je strap kan hangenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:30 schreef TenWords het volgende:
Vanaf vandaag verkoopt Line6 nu ook een mobiele pod!
Pocket Pod heeft 15 verschillende versterker modellen en kost 99 euro en past in de palm van je hand
ik heb er een besteld
Wat bedoel je precies met massa probleem?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:37 schreef Deansensitized het volgende:
Zoals gezegd ook in het vorig topic [geloof ik]: Is het geen massa probleem??
Wat voor versterker gaat het om?
Want je wist zeker dat het niet aan de gitaar en de kabel lag toch?
als het niet aan de pickups van je gitaar ligt, blijkbaar niet dus, moet je naar iemand gaan die er verstand van heeft. ligt dan aan de bedrading in de versterker denk ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:30 schreef Honky het volgende:
Ik heb het ook al i het vorige topic gepost maar toen werd er nog niet op gerreageerd dus probeeer ik het nu nog een keer met mn gitaarprobleem:
Ik moet mijn versterker wanneer mijn gitaar ingeplugd is op het allerhoogst zetten om ook maar een heel klein beetje mijn elektrisch gitaar te horen. Doiordat ik hem zo hard zet hoor je nog veel meer ruis. Als ik echter de versterker uitzet dan is het volume goed voor die 0,5 seconde tussen het uizetten en uitgaan. Er is dan ook geen ruis.
Het geluid is dus alleen goed als ik op de uitknop druk en dan voor iets van 0,5 seconde en dat hoort dus niet. lijkt me.
Als die kapot is is het dan waarschijnlijk niet de moeite van het repareren waardquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:51 schreef Honky het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met massa probleem?
De vcersterker is iig een Ibanez versterker die bij de gitaar geleverd werd.
Cool ding. Misschien ga ik die ook maar 'ns aanschaffen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:30 schreef TenWords het volgende:
Vanaf vandaag verkoopt Line6 nu ook een mobiele pod!
Pocket Pod heeft 15 verschillende versterker modellen en kost 99 euro en past in de palm van je hand
ik heb er een besteld
Aarding van je versterker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:51 schreef Honky het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met massa probleem?
De vcersterker is iig een Ibanez versterker die bij de gitaar geleverd werd.
neequote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Aarding van je versterker.
Waar woon je ergens, met een week ben ik terug in Nederland, wil er best kostenloos eens voor je naar kijken.
En Dribbel, iedere versterker is het repareren waard![]()
Gister me B.C Rich uitgepakt (moet hem toch eens af gaan stellen) en getuned, maar klonk niet verkeerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:01 schreef Under_Score het volgende:
vandaag nog ff gebassed, was ook leuk voor de verandering, beetje jammen op een bas in normale tuning, en dan met een gitarist die in D speelt
Tuurlijk niet man, leuk om aan te prutsenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zou bijna blij zijn als ie dood is zodat je een reden hebt om een betere te halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |