idd simpeler en veiliger dan ik dachtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:00 schreef Deansensitized het volgende:
Simpel, ofniet![]()
Is mijn Epi SG Special BK![]()
Ik zou er gewoon zo'n rubbere ring omheen doen, die straplocks steken nogal een stuk uit dan en lijkt me niet echt relax op een plaats zoals die (als die richting je lichaam staat zegmaar)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
idd simpeler en veiliger dan ik dacht![]()
ik moet alleen ff een andere strap met traplocks hebben. ik heb nu een Planet Waves strap met quick locks eraan, en die is dus niet flexibel aan de uiteinden. kheb alleen nog een fender strap die levensgevaarlijk is omdat ie zomaar los tyft.
dus.
ik had deze in gedachten eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon zo'n rubbere ring omheen doen, die straplocks steken nogal een stuk uit dan en lijkt me niet echt relax op een plaats zoals die (als die richting je lichaam staat zegmaar)
Kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik had deze in gedachten eigenlijk [afbeelding]
tof systeem is dat. zit aan mn strap, maar dan veel lomper.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ookkende ze niet eens
niet doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik had deze in gedachten eigenlijk [afbeelding]
Jij hebt echt om de paar weken een nieuwe amp op het oog hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
niet doendie dingen gaan heel snel los
als je strap iets te dik is gaan ze niet eens dicht. bleg, wat een minkoop, 1 euro het stuk!
ik heb cotnact met iemand uit de buurt over een jtm30, zitten nieuwe buizen in (3maanden, 5x op gespeeld) en is net deze week nagekeken. Heb om de bonnetjes gevraagd en wacht nu op antwoord!
Uhh, wat dacht je van duct tape?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
idd simpeler en veiliger dan ik dacht![]()
ik moet alleen ff een andere strap met traplocks hebben. ik heb nu een Planet Waves strap met quick locks eraan, en die is dus niet flexibel aan de uiteinden. kheb alleen nog een fender strap die levensgevaarlijk is omdat ie zomaar los tyft.
dus.
Rek ze ff opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef ibaneX het volgende:
vandaag Ernie Ball Slinky Top Heavy Bottom snaartjes gehaal mên wat spelen die lekker en klinken lekker open
http://media.putfile.com/22-juni-Ernie-ball-snaren-
Opname is wel wat verlept, live klonk het beterder
Is het niet skinny top/heavy bottom?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef ibaneX het volgende:
vandaag Ernie Ball Slinky Top Heavy Bottom snaartjes gehaal mên wat spelen die lekker en klinken lekker open
http://media.putfile.com/22-juni-Ernie-ball-snaren-
Opname is wel wat verlept, live klonk het beterder
buizen kosten geen ruk, huilie voor 50-100 ¤ heb je er weer allemaal nieuwe inzitten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:47 schreef punkjunk het volgende:
[..]
totdat je voor 20 euro 20kg kapotte buizen thuis geleverd krijgt
Daarom zo snel gaat dat niet verrotquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:13 schreef ibaneX het volgende:
[..]
buizen kosten geen ruk, huilie voor 50-100 ¤ heb je er weer allemaal nieuwe inzitten.
Maar door transport gaan ze heus niet stuk hoor tenzij ze em laten vallen
Grolsch bierrubbers van die beugelflesjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon zo'n rubbere ring omheen doen, die straplocks steken nogal een stuk uit dan en lijkt me niet echt relax op een plaats zoals die (als die richting je lichaam staat zegmaar)
preciesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:18 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Grolsch bierrubbers van die beugelflesjes
Het lijkt net of die na iedere goed aangeslagen noot klaar komtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef Zyggie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f1VjwciFLAg
Net weer gekeken, zo meesterlijk. Dat terwijl ik helemaal geen fan ben van de 'grote gitaristen'.
Ja echt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het lijkt net of die na iedere goed aangeslagen noot klaar komt [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |