nirvana smells like teen spiritquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey gasten,
Pff ben afgelopen weekend op fields geweest dus wil ik weer eens nummer gaan leren. Wie het makkelijkste nummer wat aardig klinkt met een elektrische gitaar voor mij verzint, krijgt eeuwige roem enz enz.
Oblivians - Mary Louquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Dribbel_ het volgende:
seven nation army
Je zou toch nog iemand pijpen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zal voor 1 minuut je slaaf zijn als dank![]()
| 1 2 3 4 5 6 | h--------------------------------------------------------------------------] g-------8----10-------8--8b--6--5---6-5------------------------------------] D--10-------------6-----------------------8--6--8--8b--6--5----------------] A--------------------------------------------------------------------------] E--------------------------------------------------------------------------] |
Bendquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[ code verwijderd ]
die 8b's die erin zitten, wat wordt daarmee bedoeld?
ik ben nog maar een gitaarnoob, vertel eensquote:
De snaar buigen dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik ben nog maar een gitaarnoob, vertel eens![]()
Hmm ok, ga het maar eens proberen zo. Had mijn gitaar net weggelegdquote:
ESP, signature van die static-x gastquote:Op donderdag 21 juni 2007 06:24 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb vandaag in een big-ass muziek winkel in LA een ESP met-traanplaat-bedekte-gitaar ontheiligd over een hugnes & knetter top (die overigens best goed klonk, maar niet te bedienen was door de digitale meuk erin), door er country en blije popliedjes op te spelen
deze:
[afbeelding]
totdat je voor 20 euro 20kg kapotte buizen thuis geleverd krijgtquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neuh hij komt uit belgie, die zijn te stom om extra kosten erbij te bedenken![]()
20 euro verzendkosten voor een top van 20-25 kilo vind ik ook weer niet veel eigenlijk
Stel je aan manquote:
Moet je niet bezig met je CDA examen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |