sweetquote:Dear Martijn ,
We received your Question. Thank You for shopping at boxymusic.com !
Als u snel bestelt (heel snel!) dan heeft u ‘m volgende week al.
Als u wat langer wacht is de standaard nominale levertijd 2 tot 4 weken.
ik heb het filmpje gezien, verder ken ik niks van hem.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
Hebben jullie wel eens van Erik Mongrain gehoord? Die kerel maakte hele vette muziek met 1 akoestische gitaar.
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:10 schreef Cynic het volgende:
okay, heb net een GFS Lil Hot Puncher Humbucker besteld.
Ben benieuwd![]()
Dan moet hij inderdaad ff opnieuw afgesteld worden. De brug hoort vlak te staan, maar door die dikkere snaren is er meer kracht nodig om de snaren strak aan te spannen, je veren in de brug zijn daar nu te zwak voor omdat ze zijn afgsteld op dunnere snaren. Dus zou je de veren wat moeten aanspannen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:24 schreef Klobbert het volgende:
beste medegitaristen,
even een vraagje: ik heb al jaren een blade california standard, prima gitaar niks mis mee en geweldig geluid. Nou heb ik vandaag om eens te proberen 0.11 snaren erop gezet (ernie ball beefy slinky). Alleen is mijn tremolo wel heel erg gaan zweven (met 0.10 lag ie eigenlijk gewoon plat op de brug) maar nu zweef ie behoorlijk hoog. Voor de klank maakt het niet uit, aktie is er iets hoger door maar dat vind ik wel prettig. Maar een vriend van me is ervan overtuigd dat dit niet de bedoeling is en is bang dat het slecht voor mn gitaar is / hals scheef gaat staan of wat dan ook en nu ben ik ook een beetje bang daarvoor. Wat denken jullie ?
Wordt ie uit amerika overgevlogen? Komen er nog nazi-praktijken van de douane bij (invoerkosten etc)?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net m'n bestelling gedaan, en ze bevestigden dat de top volgende week word bezorgd
beter hebben ze gelijk
Gewoon overmaken dus geen gezeik met paypall![]()
Neuh hij komt uit belgie, die zijn te stom om extra kosten erbij te bedenkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Wordt ie uit amerika overgevlogen? Komen er nog nazi-praktijken van de douane bij (invoerkosten etc)?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neuh hij komt uit belgie, die zijn te stom om extra kosten erbij te bedenken![]()
20 euro verzendkosten voor een top van 20-25 kilo vind ik ook weer niet veel eigenlijk
Wat moet ik met 400e cashquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:48 schreef Aresdreams het volgende:
Cash verbras je te snel he?
Aan een taalcursus Nederlands?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:59 schreef Deansensitized het volgende:
Geef je het aan mij. Besteed ik het wel goed in jou nagedachtenis [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |