kan via midi geloof ik, dus met een extern footcontroller. dan kun je ook de wahwah en volume pedalen gebruikenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is met zo'n toneport opgenomen en dan kan je niet even snel switchen tussen clean/overdrive/weetikhetwat dus die dingen moeten dan weer appart dat is weer beetje jammer
Ja klopt via midi zou het moeten kunnen, maarja zo lukt het ookquote:Op zondag 24 juni 2007 19:58 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
kan via midi geloof ik, dus met een extern footcontroller. dan kun je ook de wahwah en volume pedalen gebruiken
Wat moet je dan ook met clean...quote:Op zondag 24 juni 2007 19:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is met zo'n toneport opgenomen en dan kan je niet even snel switchen tussen clean/overdrive/weetikhetwat dus die dingen moeten dan weer appart dat is weer beetje jammer
Owja kut dat is niet punk genoegquote:Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met clean... [afbeelding]
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Owja kut dat is niet punk genoeg
*opname wegsmijt '
Al m'n knoppen vol open en gaan
Zekers. Ik ben een keer zelfs over de 60 sporen gegaanquote:
Post eens een plaatje van dat ding ?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:32 schreef Jorikjet het volgende:
ik ga van de week even langs de muziek zaak om te kijken of ze een stagg upc-535 pedalenplank hebben. weet iemand nog meer van zulke cheapass (deze is 41 euro op laenenmusic.nl) pedalboards?
Ziet er wel degelijk uitquote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
ABS koffer voor gitaareffectpedalen (pedalen niet meegeleverd)
- Duurzame, middelzware, gegoten ABS koffer met stevige aluminium randen
- Verchroomde hardware
- Schuimplastic polstering van hoge dichtheid
- Rubber voetjes
- Gegoten handvat
- Pedalen worden bevestigd door middel van klitteband (inclusief)
- Binnenafmetingen(HxBxD): 320 x 535 x 83 mm.
Klinkt lekker!quote:Op zondag 24 juni 2007 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
WHOOOKEEE
hoi eh ik heb jullie hulp nodig
Vandaag wat in elkaar zitten knutselen, maar zo'n held met opnemen enz ben ik niet dus daarom heb ik zoveel mogelijk hulp van jullie nodigDus alle tips, opmerkingen dingen enz
GRAAG!
Hier de opname zonder zang tot nu toe
Bas moet sowieso opnieuw erin dus daar hoeft geen commetnaar over![]()
![]()
Dank jequote:Op zondag 24 juni 2007 22:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Klinkt lekker!
De gitaar is alleen niet altijd helemaal strak, soms zakt het tempo namelijk ietsje weg t.o.v. de drum
Okee dat is wel mooi danquote:Op zondag 24 juni 2007 22:44 schreef Jorikjet het volgende:
jawel, passen er 10 in, met ruimte over voor stekkerdoos om alles van stroom te voorzien. ik wil er zo'n 6/8 pedaaltjes in
ik ga uit van een BOSS pedaaltje van 13cm x 10cm (inclusief snoertjes en adapterstekkertje)
Ja het stukje palm mute staat er nu nog maar met 1 gitaar in daar moet nog een 2e overheen idd de rest is wel met 2 gitaren tegelijkquote:Op zondag 24 juni 2007 22:50 schreef Cynic het volgende:
Vind het best okay klinken. Er zitten trouwens wel wat behoorlijke volumeverschillen tussen de diverse delen. Net of je sommige stukken met 1 gitaar speelt terwijl andere delen iets van 4 gitaren tegelijk spelen. Verschil tussen gedempt of los spelen bijvoorbeeld bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |