abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50676557
Beste mensen!
Wat is/zijn voor jullie de ideale studie/werk plek(ken). Hiermee bedoel ik plekken waar je jezelf goed kunt concentreren zodat je ongestoord kunt richten op je (school)werk.

Er is uitgewezen dat men zich het best in stilte kan concentreren het werk, is dit bij jou het geval?
Wat zijn dus voor jullie DE plekken waar je het best je werk kunt doen?
pi_50676601
Is dit niet iets voor een ander subforum?
pi_50676876
zo zou je het kunnen zien. Je zou het ook zo kunnen zien dat er veel mensen zijn met studie en leer problemen. Je kan niet het hele probleem aanpakken met 1 oplossing "studie/werk plekken", maar je kan wel mensen helpen of op ideën brengen doormiddel van ervaingen te delen of ideën te oppperen.

Dus als je het zo ziet dat kan het ook een psycholgisch probleem zijn. Probeem met deze visie te reageren op deze topic.
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:22:35 #4
82464 mvingerhoets
Think about it!
pi_50677791
-edit: kssht.

[ Bericht 86% gewijzigd door Nosh op 21-06-2007 01:22:48 ]
pi_50679171
Koptelefoon op, en niet in de buurt van mijn eigen omgeving. Liefst een bibliotheek/studiezaal, of desnoods een bruine kroeg die niet doet aan wanstaltige muziek om 2 uur 's middags draaien.

Leren, biertje erbij, vergoeilijkende blikken van de barkeeper, helemaal goed.
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef Dr.Wopper het volgende:
zo zou je het kunnen zien. Je zou het ook zo kunnen zien dat er veel mensen zijn met studie en leer problemen. Je kan niet het hele probleem aanpakken met 1 oplossing "studie/werk plekken", maar je kan wel mensen helpen of op ideën brengen doormiddel van ervaingen te delen of ideën te oppperen.

Dus als je het zo ziet dat kan het ook een psycholgisch probleem zijn. Probeem met deze visie te reageren op deze topic.
Ondanks dat denk ik dat de animo in SES toch groter is, daarvoor zijn er meer raakvlakken.
Vraag even of ze 'm willen.

[ Bericht 61% gewijzigd door Nosh op 21-06-2007 01:30:35 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_50679731
Mijn ideale studieplek/plek om in alle focus geconcentreerd met moeilijke kunstjes bezig te zijn: Een rustige plek, comfortabel zitplek en ruimte genoeg om papieren en andere dingen te stallen.

Mijn ideale werkplek/plek waar ik op mn 'best' ben: Andere mensen erbij, om mee te kunnen 'sparren' en andere inzichten te horen. Verder maakt de omgeving niet zoveel uit dan.
I went clubbing. Softest coat ever.
  donderdag 21 juni 2007 @ 07:54:29 #7
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_50680529
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:50 schreef Dr.Wopper het volgende:
Beste mensen!
Wat is/zijn voor jullie de ideale studie/werk plek(ken). Hiermee bedoel ik plekken waar je jezelf goed kunt concentreren zodat je ongestoord kunt richten op je (school)werk.

Er is uitgewezen dat men zich het best in stilte kan concentreren het werk, is dit bij jou het geval?
Wat zijn dus voor jullie DE plekken waar je het best je werk kunt doen?
ga daar Pub eens mee lastig vallen of zo?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_50681931
Je wil studeren met een biertje?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50686420
> SES
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:17:43 #10
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50686938
Universiteitsbieb. Stilte, ruimte, alle materialen aanwezig en geen afleiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')