abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197942
BB is nu een goede drie weken onderweg en van Maurice hebben wij nog geen authentiek danwel ontwapenend danwel interessant moment gezien. Nu moeten wij toegeven dat wij niet in staat zijn kennis te nemen van 'streams' of geluidsfragmenten of wat dan ook (zijn we gewoon te dom voor - altijd eerlijk blijven, daar heeft Ruud ook succes mee), dus misschien MISSEN wij de Maurice-hoogtepunten wel om die reden.
Heeft iemand iets leuks gezien van Maurice? Is er een reden waarom wij onze mening over Maurice moeten bijstellen? Heeft Maurice, kortom, een diepere grond?
Een schizofreen is nooit alleen
pi_197943
Maurice is voer voor Freudianen. Ooit van Oedipeuss gehoord?
I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

vrijdag 8 oktober 1999 @ 13:33:00 #3
483 sdb
Pluk de dag
pi_197944
Nee, laat 'm blijven! Interessante Karin-ontwikkelingen wil ik niet missen.
Life is a moment in space

pi_197945
Sorry, maar volgens mij komen er echt geen nieuwe ontwikkelingen tussen Karin en Maurice....die gast is zo'n softy, volgens mij valt 'ie nog op het andere geslacht ook :-)
Bijna weer oliebollentijd
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 13:51:00 #5
483 sdb
Pluk de dag
pi_197946
Nog een reden om 'm te laten blijven. En trouwens, gezien alle reacties in en om het huis, is het bijna zeker dat Mona weer gaat.
Life is a moment in space

pi_197947
quote:
op 10-08-1999 om 01:27 PM schreef Jidder het volgende:
Maurice is voer voor Freudianen. Ooit van Oedipeuss gehoord?

Spijker op de kop, Jidder, alleen: vlak vóór het oedipale stadium. Dat maakt hem zo'n vreemde eend in de mannen-bijt.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 08 Oktober 1999).]

pi_197948
EHHHHHHHHH, nee!!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
pi_197949
Nu ik er over nadenk vind ik het eigenlijk wel vreemd dat Bianca nog geen studieobject van Maurice heeft gemaakt. Zij is wel in voor een goed gesprek helemaal als er een beetje diepgang in zit.
I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_197950

Ik ben het er volledig mee eens dat Maurice (te ?) weinig brengt en wat mij betrefd dus zijn koffers mag pakken (Zou Mona niet in die koffer passen ??? ) maar denk eerlijk gezegd dat hij nog wel even blijft zitten.
Dit (Hoop ik) in tegenstelling tot Mona.
Tiet voar'n pafke..

pi_197951
Mona die jankt toch de hele dag...kan ze beter weggaan en weer gewoon achter de bar gaan staan ofzo. (die man van haar vindt het helemaal te gek, die is inmiddels al 4x op tv geweest) En Maurice mag dus van mij ook oprotten...
Bijna weer oliebollentijd
pi_197952
Die maurice is geen fuk aan man..als ik hem zou tegenkomen zou ik hem straal voorbij lopen zo bekend is ie niet als ie op tv is zap ik hem weg zoooo verdomd saai...Mona mag van mij blijven zij is teminsten een echt mens niet zo nep als de rest.
pi_197953
Niet dissen met maurice

Het is wel een westlander!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')