neuh die van ons is vorrige week al ingeleverdquote:
maakt niet uitquote:
Ik krijg hem nog wel... Ooit...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
dont fuck with vader a
dies legendarisch
Zo zo, keurig op tijdquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
neuh die van ons is vorrige week al ingeleverd
ga maar lekker tv kijkenquote:
dat was zo fakkkking geniaalquote:
juistemquote:
mwa, alle tijd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Ravii het volgende:
haii![]()
iedereen weet dat er snel een nieuwe banner gemaakt moet worden?
aangezien over 40 min het zomer is ?
HATERRRRRRRRRRR, godverdommequote:
Wij moeten waarschijnlijk uitstel vragenquote:
wie is dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
mwa, alle tijd.
kevin even aanspreken enzo
whehehe.quote:
ja.. is kut als een iemand niets doetquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef rena het volgende:
[..]
Wij moeten waarschijnlijk uitstel vragen![]()
Kan ik er wat aan doen dat die troela uit ons groepje wekenlang niks gedaan heeft en ons dat niet verteld?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:21 schreef ericajax het volgende:
de jeugd van tegenwoordig zeg, maak die dingen gewoon op tijd, zodat je niet hoeft te haasten op het einde!
blaxjequote:
zegt degene zonder opleiding.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:21 schreef ericajax het volgende:
de jeugd van tegenwoordig zeg, maak die dingen gewoon op tijd, zodat je niet hoeft te haasten op het einde!
what about.quote:
Nee, maar even zonder gekheid, Vader A. belde me van de week, of ie bij mij kon komen wonen...quote:
Bij jou wonen? In die wijk waar auto's gesloopt wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, maar even zonder gekheid, Vader A. belde me van de week, of ie bij mij kon komen wonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |