Maar ik heb bierquote:
WATquote:
Vervang muziek door boeken en dan heb je het over jezelf.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je ziet het nog steeds niet dus. Kijk, het is niet erg dat je sufjan goed vindt hoor, ik vond sommige nummers ook goed en toen had ik alleen nog maar een cover van BS gehoord maar dat gesmijt met namen en je hele air van 'kijk mij eens vernieuwende en onbekende muziek luisteren' is net zo irritant als BS met z'n James Joyce gepats. En al helemaal neerkijken op makkelijker toegankelijke of succesvollere muziek het hele kunst is lijden principe is al passé sinds het begin van de 20e eeuw.
Jot. Je loopt net zo goed te koop met je kennis en je geleerdheid.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vervang muziek door boeken en dan heb je het over jezelf.
Met zo'n post iemand 'neerkijken op' verwijten voelt wel een beetje paradoxaal.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je ziet het nog steeds niet dus. Kijk, het is niet erg dat je sufjan goed vindt hoor, ik vond sommige nummers ook goed en toen had ik alleen nog maar een cover van BS gehoord maar dat gesmijt met namen en je hele air van 'kijk mij eens vernieuwende en onbekende muziek luisteren' is net zo irritant als BS met z'n James Joyce gepats. En al helemaal neerkijken op makkelijker toegankelijke of succesvollere muziek het hele kunst is lijden principe is al passé sinds het begin van de 20e eeuw.
Wijs maar aan waar ik neerkijk op bepaalde soorten boeken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vervang muziek door boeken en dan heb je het over jezelf.
Paradoxen zijn tof.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Met zo'n post iemand 'neerkijken op' verwijten voelt wel een beetje paradoxaal.
Dat is alleen maar omdat het nooit over bouquet gaat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wijs maar aan waar ik neerkijk op bepaalde soorten boeken.
Pinkeltje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wijs maar aan waar ik neerkijk op bepaalde soorten boeken.
Bestaat er ook paradoxaal bier?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:45 schreef ehqo het volgende:
Ik zou nu kunnen beginnen over paradoxale muziek.
Mijn oma had een zolder vol met honderden en honderden delen, daar heb ik er jaren terug een hele zooi van gelezen en hoewel een strikte formule is het niet minder vermakelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat het nooit over bouquet gaat.
Jeugdsentiment, paar weken geleden nog een paar gelezen.quote:
Gruwel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |