Bapao.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef Bravebart het volgende:
Zo, 3 broodjes bapao binnen
Ik ga eten
Gezonde voedingquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef Bravebart het volgende:
Zo, 3 broodjes bapao binnen
Ik ga eten
Ja, met sla hequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gezonde voeding![]()
![]()
Als het maar lekker is![]()
Nee dan is het goedquote:
Das ook niet gezondquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:10 schreef mash_ het volgende:
aaaah tering he. ik haar de woensdagben al heel de dag op school of voor school bezig
en nu moet ik over 5 min gaan werken.. ben ik half 11 terug. en dan heb ik eindelijk is wat vrije tijd
geen bierquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Das ook niet gezond![]()
![]()
Bier?
Bier is ook ongezond.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Das ook niet gezond![]()
![]()
Bier?
quote:
Echt, ik mag je nu al nietquote:
Het is gelukt met het autootje ?quote:
Beter maakt ze dat even goed...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Echt, ik mag je nu al niet![]()
mja nee ik ga vandaag vroeg slapen. ik ben echt geslooptquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Vanavond als je thuis bentdan moet je wel aan het bier na zo'n dag
![]()
Bier is niet ongezond toch Jordy ?quote:
Ooow kijk aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja nee ik ga vandaag vroeg slapen. ik ben echt gesloopten me wekker gaatsteeds om 7uur en dan tot half 2 op msn.. dan word je best moe
maar 1 voordeel me flash portfolio is nu wel voor80% af. nog maar 5uur werk eraan of zo en dan ben ik klaar
Ik zeg dat het ongezond is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Echt, ik mag je nu al niet![]()
Met een fotoboekquote:
Dit klinkt al beterquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zeg dat het ongezond is.
Niet dat ik zelf nooit drink.![]()
En ook niet dat je het niet mag drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |