abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197917
Het is natuurlijk vrij duidelijk dat de bewoners Ruud het huis uit gaan knikkeren.
Zij merken ook wel dat Ruud nu al heel populair is, ook buiten het huis. Ruud is dus de grootste concurrent van hun allemaal, dus weg stemmen...!!!

Willem rulez :-)

I sense much Windows in you.
Windows leads to bluescreen, bluescreen leads to downtime.
Downtime leads to suffering. Windows is the path to the
darkside. Powerful Linux is.

Unkown Jedi Knight

pi_197918
ik denk dat ze in deze tweede stem ronde nog kiezen voor iemand met wie ze niet kunnen opschieten temeinste dat zou ik doen, dat andere komt later er is nog een lange tijd te gaan.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_197919
Eens met Gaby

Eerst Mona eruit, dan Ruud

Kapot is leuker
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 12:41:00 #4
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_197920
Maar Ruud wordt toch nooit door 'het nederlandse volk' weggestemd, dus dat heeft totaal geen nut!!

Ze moeten mensen nomineren waarvan ze a) denken dat die ook door anderen zullen worden weggestemd en b) door het NL-se publiek.

Enige voordeel van Ruud nmineren is dat je zeker weet dat ALS hij bij de 2 zit, die ander zeker de lul is........

vrijdag 8 oktober 1999 @ 12:43:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_197921
de volgende stem ronde zal een negatieve zijn denk ik ja , de volgende een concurerende maar dan blijft het toch in de handen van het publiek en de gaan niet stemmen op mensen die populair zijn

nog even dit.. er zullen vast groepen supporters komen die massaal gaan bellen om er maar voor te zorgen dat sommige zullen blijven ... een ander ding is hoe het nu gaat met internet stemmers.. ik ben ze niet tegen gekomen bij de eerste ronde met Martin want daat werd de stemming alleen gebaseerd op telefoontjes.. worden internet stemmers eigenlijk echt wel meegenomen in de einduitslag of is dit een farce?

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_197922
Waar wordt dan gezegd dat de volgende stemming ook per internet zal plaatsvinden?

Btw Re: zeer goede signature heb je!

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_197923
Denk nou ff na en reken het ff uit:

Per telefoontje verdient V fl. 0,50.
Bij stemmen via internet verdient V....?

Jaahh, precies: nix.

Dus....???

vrijdag 8 oktober 1999 @ 17:22:00 #8
545 dop
:copyright: dop
pi_197924
[quote]op 10-08-1999 om 05:09 PM schreef Beeezzz het volgende:
Denk nou ff na en reken het ff uit:

Per telefoontje verdient V fl. 0,50.

welk belasting paradijs woon jij ?

dat ze er grof aan verdienen is zeker maar 50 cent is wat aan de hoge kant

dop

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_197925
Okeoke

Maar ik bedoelde alleen dat ze veel verdienen met die telefoontjes, en dat geven ze zelfs toe en met stemmingen via het net niet.

Daarom denk ik niet dat er stemmingen via het net zullen worden gehouden, deze worden alleen gebruikt voor polls geloof ik (maar ik heb deze polls nog nooit gevonden, ik zoek ook niet zo heel erg, hoor).

pi_197926

Eerst Mona eruit, de rest is van veel minder belang!!!

--------------------------------------------

Zo niet, dan niet!

Don't forget to smile, when you walk your last mile!
pi_197927
quote:
op 10-08-1999 om 05:50 PM schreef tatoo-heks opzoute!!! het volgende:

Eerst Mona eruit, de rest is van veel minder belang!!!

Misschien moet je dan ook nog even je naam veranderen....

vrijdag 8 oktober 1999 @ 17:56:00 #12
572 Sniper
Gull Catcher
pi_197928
>>Maar Ruud wordt toch nooit door 'het nederlandse volk' weggestemd, dus dat heeft totaal geen nut!!

Oh. Niet iedereen die BB kijkt en eventueel stemt vindt Ruud zo'n TOFFE PEER hoor.

vrijdag 8 oktober 1999 @ 21:14:00 #13
791 jantje
de trotste pappa
pi_197929
volgens mij was het allang bekend dat ruud zou gaan winnen. trouwens als ruud een echte vent is dan nokt hij af en kiest hij voor zijn kinderen die hem wel zullen missen
soms is het niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan het nooit hebben gehad
pi_197930
Die programmamaker van BB verklaarde bij Barend en van Dorp dat ze bij de eerste stemming 50.000 hadden binnengekregen, waarvan de helft pure winst was (als het niet meer is). Dus niet VOO maar de bellers draaien op voor de 250.000 dadelijk. Moet je toch kunnen waarderen hoe slim VOO de bevolking in de maling neemt. Dus internetstemmen is out of the question, no money, no voting!! Nederland wordt wakker en bel niet meer naar VOO, laat ze zelf lekker opdraaien voor die 250.000!!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
  zaterdag 9 oktober 1999 @ 01:32:00 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_197931
Wat dacht je van de reclame rond het programma, Pedro?

Ze hebben die 250.000 er al lang uit.

Lekker douchen!
pi_197932
Over Ruud gesproken: hij hoeft er niet per se uit, wat ons betreft, maar dan moet Veronica wel voor ondertitels gaan zorgen. Het onderonsje tussen Ruud & Mona aan de ontbijttafel, was dat in het Fins? Spraken zij Oud-Engels? Wij vingen af en toe een woord op dat ons vaag bekend voorkwam, maar zelfs dan bleef de twijfel groot: waar hebben zij het over? Welke taal spreken zij? Het is wel aardig van Veronica dat ook mensen met een spraakgebrek een kans krijgen, maar hoe worden wij, Randstedelingen, geacht hen te volgen? Kortom: waar blijven de ONDERTITELS?
Een schizofreen is nooit alleen
pi_197933
Jeetje zo had ik er nog niet over nagedacht....
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_197934
Heel leuk dat ze de 250000 dr uit hebben, maar wat dacht je van het huis? dat zijn 20 containers (ja, echt!) die per stuk 500 gulden per dag kosten.

Dat is dus 20x500 = 10000 per dag = 1.000.000 (een miljoen!) per 100 dagen. KASSA!. Die IKEA meubelen zullen wel niet veel kosten, maar toch. Al met al een hoop centjes

Het wordt van het weekend dertig graden. Zaterdag vijftien en zondag vijftien.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')