Willem rulez :-)
Unkown Jedi Knight
Ze moeten mensen nomineren waarvan ze a) denken dat die ook door anderen zullen worden weggestemd en b) door het NL-se publiek.
Enige voordeel van Ruud nmineren is dat je zeker weet dat ALS hij bij de 2 zit, die ander zeker de lul is........
nog even dit.. er zullen vast groepen supporters komen die massaal gaan bellen om er maar voor te zorgen dat sommige zullen blijven ... een ander ding is hoe het nu gaat met internet stemmers.. ik ben ze niet tegen gekomen bij de eerste ronde met Martin want daat werd de stemming alleen gebaseerd op telefoontjes.. worden internet stemmers eigenlijk echt wel meegenomen in de einduitslag of is dit een farce?
Btw Re: zeer goede signature heb je!
Per telefoontje verdient V fl. 0,50.
Bij stemmen via internet verdient V....?
Jaahh, precies: nix.
Dus....???
Per telefoontje verdient V fl. 0,50.
welk belasting paradijs woon jij ?
dat ze er grof aan verdienen is zeker maar 50 cent is wat aan de hoge kant
dop
Maar ik bedoelde alleen dat ze veel verdienen met die telefoontjes, en dat geven ze zelfs toe en met stemmingen via het net niet.
Daarom denk ik niet dat er stemmingen via het net zullen worden gehouden, deze worden alleen gebruikt voor polls geloof ik (maar ik heb deze polls nog nooit gevonden, ik zoek ook niet zo heel erg, hoor).
--------------------------------------------
Zo niet, dan niet!
quote:
op 10-08-1999 om 05:50 PM schreef tatoo-heks opzoute!!! het volgende:Eerst Mona eruit, de rest is van veel minder belang!!!
Misschien moet je dan ook nog even je naam veranderen....
Oh. Niet iedereen die BB kijkt en eventueel stemt vindt Ruud zo'n TOFFE PEER hoor.
Ze hebben die 250.000 er al lang uit.
Dat is dus 20x500 = 10000 per dag = 1.000.000 (een miljoen!) per 100 dagen. KASSA!. Die IKEA meubelen zullen wel niet veel kosten, maar toch. Al met al een hoop centjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |