Tja nu je het er zo neerzet, is het inderdaad logisch. Ik doe toch iets verkeerd geloof ik. 7)8quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Normale mensen, zoals ik, waren afgelopen donderdag vrij, werken vrijdag en zaterdag, zijn dan weer zondag vrij, werken op maandag en dinsdag en zijn op woensdag vrij. Logisch toch?
En dan is het tijd voor een grote beurt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
Nog 1045 posts en Scruts postteller staat op 30.000
Dan moet je nog op zoek naar een vrijwilliger of niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan is het tijd voor een grote beurt. [afbeelding]
Ik zal voor die gelegenheid m'n PM activeren. Ik ben een discrete jongenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan moet je nog op zoek naar een vrijwilliger of niet?
Dat is idd netjes van je.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal voor die gelegenhied m'n PM activeren. Ik ben een discrete jongen![]()
Zou hij zomaar zonder iets te zeggen, zijn gaan wandelen in het park?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo even zoeken in het park.
Hmmmm....., het proeflokaal is net geopend.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou hij zomaar zonder iets te zeggen, zijn gaan wandelen in het park?Hmm we waren nog wel in zo'n feeststemming. Of zou hij liever een biertje willen ipv champagne?
quote:Bierhandels, café's, slijterijen etc. kunnen van maandag t.m. vrijdag tussen 9.00 en 5.00 bij ons terecht om bier te bekomen.
Bezorgen doen we niet graag.
quote:Het proeflokaal is open van woensdag tot en met zondag van 15.00 uur tot 20.00. Je kunt er al onze bieren proeven en uiteraard ook kopen.
Veel klanten weten al hoe ons bier smaakt en komen het vooral consumeren als we open zijn, hierdoor wordt het proeflokaal nog wel eens verward met een (stam-) kroeg.
Ja, inderdaad. Had hij wel even kunnen zeggen, toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmmm....., het proeflokaal is net geopend.
Hij doet meestal pas achteraf verslag van z'n uitjes. Bang voor herkenning, vermoed ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Had hij wel even kunnen zeggen, toch?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij doet meestal pas achteraf verslag van z'n uitjes. Bang voor herkenning, vermoed ik![]()
Voortaan maar geen autofocus gebruiken als je Tom op de foto zet. De scherpte ligt achter hem.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm mooi plaatje vooral voor en van mezelf![]()
dan maar:
[afbeelding]
Ik heb de foto gemaakt met ons nieuwe toesteld dat al weer kapot isquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voortaan maar geen autofocus gebruiken als je Tom op de foto zet. De scherpte ligt achter hem.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Die man linksachter is de advocaat van de andere drie heren in hun rechtzaak tegen hun kapper?
ik ben even van de zon aan het genieten![]()
Maar er werd wel aan je gedacht. Ik zag vandaag weer de Madonna.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef Gellius het volgende:
Ik was op het Waterlooplein. 't Is een lekker dagje. Niemand heeft me herkend.
Heee waar is m'n zusje, Scrut...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, er is een internationaal opsporingsverzoek naar de kapper van de heren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |