Normaliter kan je naar elkaar computers via "netwerklocaties" daar kan je ook zoeken naar computers in dit netwerk maar hij vind dus. De laptop en deze pc. De pc van mijn vrouw vind hij niet. Wel kan ik spellentjes via LAN-games spelen tegen haar en ze kan het internet op. Dus die pc is wel degeljik aangesloten op het netwerk wat via een router loopt. Maar hoe kan ik haar weer toevoegen aan mijn netwerklocaties als ik haar niet vind? Zodat ik weer bestanden van haar schijf kan halen en neerzettenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:36 schreef Sanderrrr het volgende:
"maar ik kan de derde pc vincen met windows voor overdragt van bestanden"
Type die zin opnieuw dan snap ik misschien wat je bedoelt.
Waarom is Kaduk dan een bestaand nederlands woord?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:36 schreef GateWayX het volgende:
je spellingschecker is ook kaduuk blijkbaar......
U hebt gezocht op kaduk:quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:40 schreef Xtremerides.nl het volgende:
[..]
Waarom is Kaduk dan een bestaand nederlands woord?
U hebt gezocht op kaduuk:quote:Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands
Als het nou ook de enige fout was in je tekst, er klopt geen reet vanquote:RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
ka·duuk (bn.)
1 [inf.] in slechte toestand, bouwvallig => kapot
Check of alle computers in dezelfde werkgroep staan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:39 schreef Xtremerides.nl het volgende:
[..]
Normaliter kan je naar elkaar computers via "netwerklocaties" daar kan je ook zoeken naar computers in dit netwerk maar hij vind dus. De laptop en deze pc. De pc van mijn vrouw vind hij niet. Wel kan ik spellentjes via LAN-games spelen tegen haar en ze kan het internet op. Dus die pc is wel degeljik aangesloten op het netwerk wat via een router loopt. Maar hoe kan ik haar weer toevoegen aan mijn netwerklocaties als ik haar niet vind? Zodat ik weer bestanden van haar schijf kan halen en neerzetten
U hebt gezocht op kaduk:quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:40 schreef Xtremerides.nl het volgende:
[..]
Waarom is Kaduk dan een bestaand nederlands woord?
Hij schrijft toch dat hij de computer wel kan bereiken via lan spelletjes en dat de computer internet op kan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:43 schreef Daup het volgende:
check ens of je de pc`s kan pingen
Je eerste post was gewoon niet te begrijpen vandaar al die reacties.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:49 schreef Xtremerides.nl het volgende:
Allemaal @home had ik ook al naar gekeken(dit wel een goede zin?) Pingen kunnen ze ook tenminste ping in MSDOS want andere ping ken ik niet. Ik wist trouwens niet dat hier ook een nederlands proefwerk bij zat
Ook zonder shares kan je altijd een PC zien ! - afhankelijk van je DNS server en je DNS cache kan het even duren voordat de PC zich goed laat zien in het netwerk. Gebruik gewoon IP's ...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:51 schreef Weee het volgende:
Snap de helft van je zinnen ook niet... maar heb je al wel bestanden/mappen gedeeld op de computers? Als je helemaal niks shared kan je inderdaad niet altijd gezien worden op een netwerk.
nee joh.. dat ligt heus niet aan je windows install..quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:54 schreef Xtremerides.nl het volgende:
Dat is nu dus ook het vreemde dat is dus ook niet het geval, ik vind het heel vreemd. Ik denk dat ik windows maar er overnieuw overheen knal
Misschien wel handig dat je er "zelf even naar kijkt" voordat je topics gaat openen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:01 schreef Xtremerides.nl het volgende:
Wacht even ik hebzelf maar eens naar die PC gekeken. Delen stond dus niet aan! Ik kan hem dus ook niet inschakelen want dan geeft hij de volgende foutmelding:
Fout tijdens het delen van de C De Server-Service is niet gestart
Ik zal ondertussen eens verder rondneuzen
Volgens mij staat je bestands en printerdeling gewoon niet aan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:01 schreef Xtremerides.nl het volgende:
Wacht even ik hebzelf maar eens naar die PC gekeken. Delen stond dus niet aan! Ik kan hem dus ook niet inschakelen want dan geeft hij de volgende foutmelding:
Fout tijdens het delen van de C De Server-Service is niet gestart
Ik zal ondertussen eens verder rondneuzen
Om de pc te kunnen zien in alle microsoft netwerkomgevingen moet de server service wel lopen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:07 schreef F0sSiL het volgende:
[..]
Volgens mij staat je bestands en printerdeling gewoon niet aan.
Je hoeft niets te sharen om de pc in het netwerk te kunnen zien trouwens .... je ziet dan wel de pc, maar geen mapjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |