Van me wallpaper natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:14 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Waar haal je die foto vandaan?
volgens mij ook. en iig allemaal nederlanders. stink amerikanenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
GRAW 2 is best tof, maar volgens mij is het een stuk beter te doen als je met meer dan 2 man bent.
Ik vond het anders nog redelijk goed te doen met 2 snipersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
GRAW 2 is best tof, maar volgens mij is het een stuk beter te doen als je met meer dan 2 man bent.
Hoer!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:10 schreef JimmieTheSaint het volgende:
ik zit momenteel nog op mn werk.
Jij vraagt me ook niet even om mee te doen hè.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:00 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Ik vond het anders nog redelijk goed te doen met 2 snipers![]()
In elk geval heb je er 1 gehaald nu. Wat er bij die laatste map gebeurde die we speelden was een beetje jammer, maarja..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij vraagt me ook niet even om mee te doen hè.. Jij past beter bij de hoeren dan bij de Buffels. Hoer.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vanavond komen mijn vriendinnen langs. Morgenavond heb ik een bruiloft. Vrijdagavond heb ik een verjaardag. Zaterdag krijg ik weer bezoek en moet ik ook nog naar Heerlen. Zondag ben ik de gehele dag in Hellevoetsluis, Zandvoort en Den Haag.
Ehm, volgende week ergens?
quote:Achievement Unlocked 50gp
Retrieve your own copy of GRAW2 at your Brothers house without being spotted.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:03 schreef Gamedemon het volgende:
Jimmie ik heb een nieuwe achievement met GRAW2
[..]
your, niet you're.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:03 schreef Gamedemon het volgende:
Jimmie ik heb een nieuwe achievement met GRAW2
[..]
Kiddiegame, eitje, slotje...quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Kut Lego-star-wars II, ik kan die fuckin' laatste missie niet binnen de tijdslimiet halen!
Sommige mensen werkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
ja, die. en die anderen die om 23.00 uur altijd op bed moeten liggen.
Ik ook hoor, nog geen vakantie gehad dit jaar. Maar niet iedereen is 15 uur slaap per dag nodig.quote:
Ik had er maar 6:30 vanachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik ook hoor, nog geen vakantie gehad dit jaar. Maar niet iedereen is 15 uur slaap per dag nodig.
ha die is meesterlijk de" MS'kee"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |