Ich habe es nicht gesehen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef pullup het volgende:
Het is ook wel het type NSB-er ook die Palma. Zich zo schijnheilig laten misbruiken door de redactie om de schuld af te schuiven of op zijn minst te verdelen. En dat alles onder het mom van dat ze niks gezien heeft
De redactie zelf is ook walgelijk. Ze zijn net als Brian. Hier wel lezen maar niet reageren en Brian gewoon z'n gang laten gaan. Ze wisten dus ook al voordat Huub het zei dat het hier al stond en om wie het ging. Zwijgen is toestemmen wat mij betreft in deze. Niks geen waarschuwingen of wat dan. Och ja, een preekje achter maar ondertussen op de schermen gaan de bedreigingen gewoon door.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef pullup het volgende:
Het is ook wel het type NSB-er ook die Palma. Zich zo schijnheilig laten misbruiken door de redactie om de schuld af te schuiven of op zijn minst te verdelen. En dat alles onder het mom van dat ze niks gezien heeft
quote:
Die angst die dus gecreëerd is had er nooit moeten zijn maar met dank aan de redactie is er van het spelletje geen flikker meer over.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:01 schreef Clank het volgende:
Brian weet dat Jaap op een bepaalde manier 'bang' voor hem is. Hij wil die druk gaan opvoeren... hoop niet dat Jaap daarvoor zwicht.. want ik heb ook altijd het idee gehad dat Jaap zich tegenover BAN heeft ingehouden door 'angst'.
Kom op Japio!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:01 schreef Clank het volgende:
Brian weet dat Jaap op een bepaalde manier 'bang' voor hem is. Hij wil die druk gaan opvoeren... hoop niet dat Jaap daarvoor zwicht.. want ik heb ook altijd het idee gehad dat Jaap zich tegenover BAN heeft ingehouden door 'angst'.
Inderdaad er is in het gedrag van Brian op dit moment niets te merken van het feit dat hij op zijn flikker gehad zou hebben. Integendeel, hij gaat gewoon weer in de aanval.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
[..]
De redactie zelf is ook walgelijk. Ze zijn net als Brian. Hier wel lezen maar niet reageren en Brian gewoon z'n gang laten gaan. Ze wisten dus ook al voordat Huub het zei dat het hier al stond en om wie het ging. Zwijgen is toestemmen wat mij betreft in deze. Niks geen waarschuwingen of wat dan. Och ja, een preekje achter maar ondertussen op de schermen gaan de bedreigingen gewoon door.
Ein Villa, einen Million ein gruppe Idiotenquote:
Eine Villa, eine Million eine gruppe Idiotenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ein Villa, einen Million ein gruppe Idioten
Heel vreemd idd, misschien ligt het aan bepaalde snoepjes, en toch de steun van de FEBO.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad er is in het gedrag van Brian op dit moment niets te merken van het feit dat hij op zijn flikker gehad zou hebben. Integendeel, hij gaat gewoon weer in de aanval.
Artistieke vrijheid wordt tegenwoordig ook al niet meer gewaardeerd.quote:
Jammer zeg!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Yoga lerares zou daten met een man...ging niet door
Herma zegt: Goh jammer, yoga lerares zegt: ja maar hij woont toch bij zijn vriendin, beetje moeilijk
Nicolaas geloof ik, hadden ze het vorige keer over.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Yoga lerares zou daten met een man...ging niet door
Herma zegt: Goh jammer, yoga lerares zegt: ja maar hij woont toch bij zijn vriendin, beetje moeilijk
Integendeel, volgens Opperzwabber is Huub de schuldige, maar ze heeft niets gezien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef schatje het volgende:
Herma en Palma hoor je het ook niet afkeuren wat die rat heeft gedaan.
Ahum, die moeten elke dag de stront van Japio opruimen en zijn door hem met kots bekogeld.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef schatje het volgende:
Herma en Palma hoor je het ook niet afkeuren wat die rat heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |