Walgelijk figuurquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:57 schreef petraa het volgende:
Filmpje van gister bekeken heb de bedreigingen niet gehoord gister, maar nu wel.
B: Ik heb net een straatnaam opgenoemd omdat hij zo stoer wil doen, hij moet oppassen, hij moet oppassen, Wie is nu Brainless, not focking me. Hij scheet hem in zijn focking broek net, hij schijt in zijn broek nu, hij moet nu naar de wc.
As usualquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:59 schreef petraa het volgende:
08:25 - Vroege vogel
Brian is vandaag erg vroeg wakker. Dat zijn we niet gewend! Is hij al bezig met het smeden van terroracties? Gisteravond kon hij het bloed van Jaap wel drinken. De Briellenaar liet het uitje naar Rotterdam ‘down the drain’ gaan door niet op Natasia te stemmen. En ja, dan ben je bij Brian aan het verkeerde adres!
Bron 10
Niks over de bedreigingen van Brian aan Jaaps adres, niet het noemen van het adres staat vermeldt.
Super dat je het helemaal uittikt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:57 schreef petraa het volgende:
Filmpje van gister bekeken heb de bedreigingen niet gehoord gister, maar nu wel.
B: Ik heb net een straatnaam opgenoemd omdat hij zo stoer wil doen, hij moet oppassen, hij moet oppassen, Wie is nu Brainless, not focking me. Hij scheet hem in zijn focking broek net, hij schijt in zijn broek nu, hij moet nu naar de wc.
Haha... "Wie is hier nu Brianless, not focking me" ..hiermee geeft hij aan dat hij het zelf een slimme zet vind van het opnoemen van het adres. Dus wederom een weloverwogen actie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:57 schreef petraa het volgende:
Mogge LP en mag jij de kooi in ????quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Haha... "Wie is hier nu Brianless, not focking me" ..hiermee geeft hij aan dat hij het zelf een slimme zet vind van het opnoemen van het adres. Dus wederom een weloverwogen actie.
Goedemorgen petraa!!!!!
Ik was te saai bij de screening. Ik had geen aids.:(quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik was te saai bij de screening. Ik had geen aids.:(
Geen reactie tot nu toe gehad. Maar zou het ook nooit doen..al is er iets dat in me zegt dat mocht ik door een screening komen dat ik het echt moet doen. Afijn ik zou te saai zijn voor de screening.. ik heb geen issues enzo en ik heb een leven en zou bij de eerste waterpok van mijn nichtje het huis al verlaten
Nee shit te laat ze heeft zich verslapen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:07 schreef blomst het volgende:
Riep Brenda de bewoners wakker?
Palma ziek?
precies het is gewoon een smerig sneaky enge (*)*($)(# klootzak.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:08 schreef noekje het volgende:
Ik heb gisteravond van ellende de streams uitgezet omdat ik het zo'n misselijke kutactie vond. Nu heb ik bijgelezen en vind het nog meer walgelijker dan ik het al vond. De redactie had gelijk in moeten grijpen. Hier was gelijk bekend dat het om Cora ging.
Het enige wat Cora ooit Brian heeft aangedaan is hem een boedhabeeld geven opdat dat geluk brengt. Wat doet Brian, de vuile hond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |