abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2007 @ 08:54:02 #1
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50641677
Jaap zijn acties mochten gister nog niet uitgevoerd worden omdat Brian op het randje van de afgrond stond.
Maar zodra hij weer vrij is in het doen en laten wat hij wil, heeft hij gister aangekondigd dat de komende tijd in DGK memorabel wordt in de media geschiedenis!

Cap van blomst

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
I've got more game than Monopoly.
pi_50641692
Snel
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 20 juni 2007 @ 08:56:15 #3
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50641722
En weer rustig verder
pi_50641743
Filmpje van gister bekeken heb de bedreigingen niet gehoord gister, maar nu wel.
B: Ik heb net een straatnaam opgenoemd omdat hij zo stoer wil doen, hij moet oppassen, hij moet oppassen, Wie is nu Brainless, not focking me. Hij scheet hem in zijn focking broek net, hij schijt in zijn broek nu, hij moet nu naar de wc.
  woensdag 20 juni 2007 @ 08:57:54 #5
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50641750
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:57 schreef petraa het volgende:
Filmpje van gister bekeken heb de bedreigingen niet gehoord gister, maar nu wel.
B: Ik heb net een straatnaam opgenoemd omdat hij zo stoer wil doen, hij moet oppassen, hij moet oppassen, Wie is nu Brainless, not focking me. Hij scheet hem in zijn focking broek net, hij schijt in zijn broek nu, hij moet nu naar de wc.
Walgelijk figuur
pi_50641760
terror vindt post
pi_50641771
08:25 - Vroege vogel

Brian is vandaag erg vroeg wakker. Dat zijn we niet gewend! Is hij al bezig met het smeden van terroracties? Gisteravond kon hij het bloed van Jaap wel drinken. De Briellenaar liet het uitje naar Rotterdam ‘down the drain’ gaan door niet op Natasia te stemmen. En ja, dan ben je bij Brian aan het verkeerde adres!

Bron 10

Niks over de bedreigingen van Brian aan Jaaps adres, niet het noemen van het adres staat vermeldt.
pi_50641776
filmpje gezien
Heeft die staan snuiven ofzo
Als die weer boven komt, is die al helemaal para
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:00:32 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50641795
Beetje bijgelezen. Wat een trieste eikel is Brian toch ook, zeg. Niet dat dat nieuws is, maar met dat adres noemen is het wel weer bevestigd.
Vanavond eens even het filmpje kijken voor een objectief oordeel .

En een goedemorgen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50641802
Jaap was dus gisteren voor het eerst echt boos in de kooi. De andere keren dat hij boos was, waren een beetje gespeeld. Hij had het nooit verwacht van Brian en was nooit echt gemeen tegen Brian geweest omdat Brian in het begin heel aardig voor hem was.

Mijn favoriete Jaap uitspraak was gisteren tegen Huub (en Lieke) : "Kun je het aan? Want ik ben dus ECHT gek, en jij niet" over zijn terrorplannen richting Brian.

Persoonlijk vind ik dat Brian het huis uitmoet vanwege het oproepen tot agressie naar een geliefde van een bewoner. Dat is onaanvaardbaar. Kijk maar hoeveel gekken er rondlopen. Cora heeft al eerder last gehad bleek uit Jaaps woorden. En nee, dit zeg ik niet omdat het om Brian gaat. Als Huub had gezegd waar Netty had gewoond dan had hij van mij ook exit gemogen als hij dan al niet exit was geslagen door de redactie.
Tuurlijk ik begrijp dat er bepaalde verhaallijnen moeten zijn, maar vind dus ook dat dit echt niet kan. En het is allemaal met voorbedachte rade gegaan bij Brian.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:01:13 #11
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50641812
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:59 schreef petraa het volgende:
08:25 - Vroege vogel

Brian is vandaag erg vroeg wakker. Dat zijn we niet gewend! Is hij al bezig met het smeden van terroracties? Gisteravond kon hij het bloed van Jaap wel drinken. De Briellenaar liet het uitje naar Rotterdam ‘down the drain’ gaan door niet op Natasia te stemmen. En ja, dan ben je bij Brian aan het verkeerde adres!

Bron 10

Niks over de bedreigingen van Brian aan Jaaps adres, niet het noemen van het adres staat vermeldt.
As usual
pi_50641826
quote:
Super dat je het helemaal uittikt!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50641861
quote:
Haha... "Wie is hier nu Brianless, not focking me" ..hiermee geeft hij aan dat hij het zelf een slimme zet vind van het opnoemen van het adres. Dus wederom een weloverwogen actie.

Goedemorgen petraa!!!!!
pi_50641872
Op woensdag 20 juni 2007 @ 08:44 schreef Kaat het volgende:

[..]

van mijn uitje naar eemnes 2 dingen onthouden wat de portier zei:

1. portier heeft gruwelijke hekel aan natas en niet alleen vanwege haar kids
2. als brainles doordraaid is de kans aanwezig dat huub tussen 4 plankjes de kooi uitgaat.

dus dat! en het was zeer duidelijk dat hij behoorlijk van alles op de hoogte was.

Van VOL
pi_50641874
Het is uitslaapdag voor iig Huub en Natasia vandaag.
pi_50641887
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:03 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Haha... "Wie is hier nu Brianless, not focking me" ..hiermee geeft hij aan dat hij het zelf een slimme zet vind van het opnoemen van het adres. Dus wederom een weloverwogen actie.

Goedemorgen petraa!!!!!
Mogge LP en mag jij de kooi in ???? of beter zou jij NU nog de kooi in willen ?
pi_50641913
Heej geen Palma das rustig.
pi_50641934
Riep Brenda de bewoners wakker?
Palma ziek?

niet dus
Goedemorgen :W
pi_50641950
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:05 schreef petraa het volgende:

[..]

Mogge LP en mag jij de kooi in ????
Ik was te saai bij de screening. Ik had geen aids.:(

Geen reactie tot nu toe gehad. Maar zou het ook nooit doen..al is er iets dat in me zegt dat mocht ik door een screening komen dat ik het echt moet doen. Afijn ik zou te saai zijn voor de screening.. ik heb geen issues enzo en ik heb een leven en zou bij de eerste waterpok van mijn nichtje het huis al verlaten
pi_50641953
Omdat het toch rustig is nog een poll van Nowlive.

Poll
209 Stemmen, Geplaatst op 20-06 om 01:17
Brian heeft gegevens vrijgegeven van Cora.

Tien moet ingrijpen, hij moet er uit. 174, 83.3%
Valt allemaal mee, laat Brian maar zitten. 28, 13.4%
geen mening 7, 3.3%
pi_50641961
Ik heb gisteravond van ellende de streams uitgezet omdat ik het zo'n misselijke kutactie vond. Nu heb ik bijgelezen en vind het nog meer walgelijker dan ik het al vond. De redactie had gelijk in moeten grijpen. Hier was gelijk bekend dat het om Cora ging.
Het enige wat Cora ooit Brian heeft aangedaan is hem een boedhabeeld geven opdat dat geluk brengt. Wat doet Brian, de vuile hond?
Go hard or go home
pi_50641962
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:08 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik was te saai bij de screening. Ik had geen aids.:(

Geen reactie tot nu toe gehad. Maar zou het ook nooit doen..al is er iets dat in me zegt dat mocht ik door een screening komen dat ik het echt moet doen. Afijn ik zou te saai zijn voor de screening.. ik heb geen issues enzo en ik heb een leven en zou bij de eerste waterpok van mijn nichtje het huis al verlaten
pi_50641971
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:07 schreef blomst het volgende:
Riep Brenda de bewoners wakker?
Palma ziek?
Nee shit te laat ze heeft zich verslapen.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 09:09:31 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_50641977
Good morning all , bijgelezen. Een rat blijft een rat, meer kan ik er niet over zeggen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50641988
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:08 schreef noekje het volgende:
Ik heb gisteravond van ellende de streams uitgezet omdat ik het zo'n misselijke kutactie vond. Nu heb ik bijgelezen en vind het nog meer walgelijker dan ik het al vond. De redactie had gelijk in moeten grijpen. Hier was gelijk bekend dat het om Cora ging.
Het enige wat Cora ooit Brian heeft aangedaan is hem een boedhabeeld geven opdat dat geluk brengt. Wat doet Brian, de vuile hond?
precies het is gewoon een smerig sneaky enge &#(*)*($)(# klootzak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')