quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:16 schreef JortK het volgende:
Vanmiddag naar Eindhoven.. leuk die partner dagen
Aanhoren wat de verbeteringen zijn in een nieuwe versie van de software die ze leveren en gratis drinkenquote:
Mensen op de hoogte houden. Die dat wensen te zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:14 schreef Frutsel het volgende:
wat voor doel?
Op zo'n manier!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Aanhoren wat de verbeteringen zijn in een nieuwe versie van de software die ze leveren en gratis drinken
Ah. Op een stoel zitten, geblaat aanhoren, veel koffie kleppen, uitgebreid lunsen, nog meer geouwehoer, en dan borrelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Aanhoren wat de verbeteringen zijn in een nieuwe versie van de software die ze leveren en gratis drinken
Yes!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Op een stoel zitten, geblaat aanhoren, veel koffie kleppen, uitgebreid lunsen, nog meer geouwehoer, en dan borrelen [afbeelding] [afbeelding]
Ben helaas geen GC mod, dus gastnotes tellen maar voor de helftquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig Fruts!![]()
Blijf er scherp toezicht op houden!![]()
Hahaquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben helaas geen GC mod, dus gastnotes tellen maar voor de helft![]()
![]()
Daar hebben we 'DE' voor als subforum...quote:
TT klinkt alsof de aarde eraan gaatquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar hebben we 'DE' voor als subforum...![]()
klagen over grijs weer![]()
hier bijvoorbeeld De atmosfeer staat op ontploffen #213 : Onweer mist NL
das voor het eerst dat ik WhatPulser ziequote:Op woensdag 20 juni 2007 08:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben wel verslaafd Whatpulser zoals je kunt zien
spamquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar hebben we 'DE' voor als subforum...![]()
klagen over grijs weer![]()
hier bijvoorbeeld De atmosfeer staat op ontploffen #213 : Onweer mist NL
daar hoor ik niet bijquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mensen op de hoogte houden. Die dat wensen te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm...met je partner naar zon dag en eens kijken wat je d'r aan kan verbeteren, aan je partner danquote:
is jouw partner niet perfect danquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...met je partner naar zon dag en eens kijken wat je d'r aan kan verbeteren, aan je partner dan
dat zou leuker zijn toch?
Goedemorgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen...
Ik zit aan de taksiquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Oeh.. Nu heb ik zin in koffie!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
is jouw partner niet perfect dan [afbeelding] ?
quote:
EEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen...
ik verbloem mijn werkelijke humeur op die manierquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die fruts heeft wel de humor zo op de vroege ochtend
Kanjer!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
![]()
dan zou het erg saai worden toch? Perfecte bestaan niequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
is jouw partner niet perfect dan [afbeelding] ?
Mogge Mquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Op een stoel zitten, geblaat aanhoren, veel koffie kleppen, uitgebreid lunsen, nog meer geouwehoer, en dan borrelen [afbeelding] [afbeelding]
Je probeert ons wel van alles wijs te maken he?!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben helaas geen GC mod, dus gastnotes tellen maar voor de helft![]()
![]()
Daar pikt ze dan alles, maar je weet zeker dat je met ruzie thuiskomt...quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...met je partner naar zon dag en eens kijken wat je d'r aan kan verbeteren, aan je partner dan
dat zou leuker zijn toch?
Mogge!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen...
quote:Geb. Datum 30-05-1900
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:25 schreef Frutsel het volgende:
daar hoor ik niet bijspam dus
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Mogge Oquote:
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:33 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge!![]()
Oeh , een vikingmeisje!![]()
[..]
Beetje aan de oude kant zeg maar...
![]()
Leugens!quote:
Ja dat heb ik ook wel eens, maar dan van andermans postsquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Druk weer eens op een verkeerde knop.. weg post...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |