In goed Brainiaans vertelde hij heel stoer dat hij een adres had opgenoemd (de sukkelquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogge Babe!
Heb ook net dat filmpje na de stemming terug bekeken.Wat mij vooral opviel, was toen Brian stoer vertelde dat hij een adres genoem had, en dat Jaap nu in zijn broek zou schijten, die 2 asowijven niet eens reageerde in de trant van, hé dat gaat te ver. En later gaat die superscheinheilige Natasia zich druk lopen maken als er iets met haar kindjuuuuuuuus zal gebeuren. Wat is dat kolere wijf toch objectief. Het is in haar ogen pas erg, als het haar zelf aangaat.
Wat heeft Cora ooit gedaan, of erger nog, haar ouders, dat dit moest gebeuren?
En dan mag die waanzinnige Brian gewoon blijven.![]()
En dan nog zeggen; "Wie is hier de Brainless? Ik niet".quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In goed Brainiaans vertelde hij heel stoer dat hij een adres had opgenoemd (de sukkel).
Maar idd, het gesprekje in de slaapkamer met Natasia en Amanda was pijnlijk onthullend voor de schijnheiligheid van Natasia en de ultieme stompzinnigheid van Amanda. Dat domme kutkind met haar platgeslagen pannekoekensmoel was gvd trots op de actie van haar 'vriendje'. Maakt eens te meer duidelijk uit wat voor milieu dat straathoertje komt, bij alle Dusty's en Rogiers uit haar miserabele kutleventje zijn dat soort bedreigingen hoogstwaarschijnlijk gemeengoed en aan de orde van de dag.
het doet hem toch stiekum een beetje pijn dat hij zo genoemd word dus!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dan nog zeggen; "Wie is hier de Brainless? Ik niet".![]()
Hij zal nooit zijn zwakte tonen, want dan pakken ze hem daarop...quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:08 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
het doet hem toch stiekum een beetje pijn dat hij zo genoemd word dus!!![]()
Had Jaap het gemerkt, of snurkte 'ie gewoon door?quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:18 schreef blomst het volgende:
Brian is kleed zich aan op de kamer van Jaap, gaat hij Nicolaas nadoen?
Jaap is wakker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had Jaap het gemerkt, of snurkte 'ie gewoon door?
En het leuke daarvan is dat ondergetekende degene was die hem als eerste confronteerde met zijn zuurverdiende bijnaam, in de goeie ouwe Nena-tijd, toen er nog gepokerd werd op internet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dan nog zeggen; "Wie is hier de Brainless? Ik niet".![]()
Owww. Dat wist ik allemaal niet. Had toen nog geen streams.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En het leuke daarvan is dat ondergetekende degene was die hem als eerste confronteerde met zijn zuurverdiende bijnaam, in de goeie ouwe Nena-tijd, toen er nog gepokerd werd op internet.
Dat was best leuk toen, om dat schjmoel van hem te zien toen hij las hoe ik hem aansprak.
Ik ben er eigenlijk wel voor dat er weer eens wat meer interactiviteit met de Miljonairs komt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:30 schreef AnTjUh het volgende:
brian is vroeg op zodat hij tegen amanda kan zegge dat hij de hele nacht heeft gewaakt
Heb je niet braaf alle COSsen teruggelezen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Owww. Dat wist ik allemaal niet. Had toen nog geen streams.
Mijn ava is speciaal voor jou en mij gemaakt door Disana een maand geleden, wilde hem nog even aan je laten zien
Mogguhquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:35 schreef Kinga het volgende:
Morgen...
Get a room you twoquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb je niet braaf alle COSsen teruggelezen dan?![]()
I know, hoe zou ik onze trouwdag ooit kunnen vergeten?![]()
Kan dat dan? Ga ik wel een keer snuffelen. Wil wel wat dingen van het begin weten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb je niet braaf alle COSsen teruggelezen dan?![]()
I know, hoe zou ik onze trouwdag ooit kunnen vergeten?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:41 schreef AnTjUh het volgende:
zo ga eerst ff enn bakkie doen bij cora
Dat kan.. onderaan het DGK subforum staat een drop down menu: Meer/minder..quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan dat dan? Ga ik wel een keer snuffelen. Wil wel wat dingen van het begin weten.
Ben d'r al. Maar bedankt. Ik ga bij Cos # 1 beginnen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat kan.. onderaan het DGK subforum staat een drop down menu: Meer/minder..
Als je daarop klikt kan je van maanden terug kijken
iK zit net het filmpje terug te kijken van gisteravond, ik was er live bij, maar hoorde niet dat Brian zo vaak het adres noemde. Die gozer moet er gewoon uit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Nog niks op villa vandaag hier over..terwijl als er terror gaat komen van Jaap het wel verklaart moet worden. Zowieso denk ik dat deze bedreiging wel een paar bladen/sites gaat halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |