Trusten, sleep well.quote:
Hij neemt toch het risico door op Natasia te stemmen, dus zijn grote bek dat alle stemmingen kapot zullen gaan was onzin.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef noucky het volgende:
Brian brengt me ineens iets in herinnering. Huub wilde alle stemmingen down the drain laten gaan omdat hij niet naar Istanbul mocht.
Dus Huub wil dit uitje of niemand krijgt deze verwacht ik.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Het is allang bekend dat Huub en Natasia gaan, ja dat moet haast wel.
Idd! Hij zou net zoveel stemmingen down the drain laten gaan als dat de Istanbul trip waard was.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef noucky het volgende:
Brian brengt me ineens iets in herinnering. Huub wilde alle stemmingen down the drain laten gaan omdat hij niet naar Istanbul mocht.
Dus Huub wil dit uitje of niemand krijgt deze verwacht ik.
Iemand in de kooi of iemand van buiten de kooi.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb de video gemist... dus ze mogen iemand van buiten de villa meenemen?
Ja, als jij daar had gezeten had je Dimitri mee mogen nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb de video gemist... dus ze mogen iemand van buiten de villa meenemen?
Ze neemt 'm mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet zeker dat ze dat wel doet
of
Je weet zeker dat ze dat niet doet
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, als jij daar had gezeten had je Dimitri mee mogen nemen.
Ik hoor haar nu met Brian praten en ze neemt hem idd mee.quote:
Dat gedrag kennen we al van die Huub.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef noucky het volgende:
Wat een huichelaar ook die Huub, Huub neemt Natasia helemaal niet mee.
Inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |