Tuurlijk wel, hij wil graag met Cora. Maar hoe groot schat jij de kans dat iedereen op hem stemt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef Kinga het volgende:
Wil Jaap niet gaan dan?
Het blijft moeilijkquote:
Ik denk dat jij gelijkt hebt met een komend uitjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wilde gok, maar misschien ging het gewoon over een komend uitje.
Maar ik had misschien moeten schrijven: "Ja, dat moet haast wel".
Na het voetbal-vrouwen gala hadden Huub en Natasia dat al afgesproken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef noucky het volgende:
Blijkbaar was dit uitje al bekend, want Huub zegt: we hadden dit van tevoren al afgesproken ?
Je meent hetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
Brian heeft het hele gesprek net tussen Huub en Jaap afgeluisterd.![]()
Omdat hiervoor draagvlak is?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:58 schreef noucky het volgende:
Wat is Huub ook hebberig, waarom gunt Huub deze Jaap niet ?
Ik heb de video gemist... dus ze mogen iemand van buiten de villa meenemen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:03 schreef Soho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij wil graag met Cora. Maar hoe groot schat jij de kans dat iedereen op hem stemt?
Er is niet zoveel interresants gezegd toch? Alleen dat Huub echt Natasia mee wil nemen, hetzelfde als wat hij in de groep zei.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
Brian heeft het hele gesprek net tussen Huub en Jaap afgeluisterd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |