mijne is gejat gekochtquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pff m'n ipod is nog nieuw 2e generatie![]()
waar ben je vandaan geimporteerd ?![]()
quote:
She is hindoe/koeli i don't knowquote:
Llijk je op moemoe ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef zainabber het volgende:
[..]
dat zijn indianen, potdomme!
Ik ben hindoestaa-haans. Leer het uit je kop en kom dan terug.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
She is hindoe/koeli i don't know![]()
niet echt...moemoe is ook kei liefquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
oppassen dat je niet opgepakt wordt krijg je een boete voor !
jawelquote:
Wat voor allochtoon,ik hoop voor je geen neger met een heel erg grote schwanzquote:
ik ook!!quote:
Misschien een pool!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:14 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wat voor allochtoon,ik hoop voor je geen neger met een heel erg grote schwanz![]()
succes a zin inouquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef zainabber het volgende:
Ik ga weer, morgenvroeg begint mn examenweek.Boehoe.
Wens me succes.
hij is geen neger nee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:14 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wat voor allochtoon,ik hoop voor je geen neger met een heel erg grote schwanz![]()
Pivo! Kurva!quote:
Belg!!??quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:15 schreef Double-Helix het volgende:
Duitser?
quote:
ieieh!quote:
Ik wil wel je plafond wittenquote:
BBQ! AUB TVP SVP TNV BTW!!quote:
'awnek!quote:
dat doe je maar als ik er niet benquote:
paradijsquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
daarvandaan
en nu hier
waar ging het fout
ik vind dat we gewoon terug moeten naar je roots en daar dan gaan wonen ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
daarvandaan
en nu hier
waar ging het fout
Ik ga volgend jaar terugquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik vind dat we gewoon terug moeten naar je roots en daar dan gaan wonen ofzo
Ik vind gewoon dat ik dribbel moet vermoorden en jou naar een tropische eiland moet kidnappenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik vind dat we gewoon terug moeten naar je roots en daar dan gaan wonen ofzo![]()
is dat incl geyile neuckuesecks?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:21 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat ik dribbel moet vermoorden en jou naar een tropische eiland moet kidnappen![]()
quote:
Zoja dan komen er wel extra kosten bijquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
is dat incl geyile neuckuesecks?
quote:
Daarquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dribbel serieus,waar kom je vandaan?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoja dan komen er wel extra kosten bij
Forum Opties | |