Niet veel boeiendquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Doe je fobo updaten,we hebben je gemist,miss sunshine.
zal ik ook eens doen.. pauper fobo van me ;oquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Doe je fobo updaten,we hebben je gemist,miss sunshine.
quote:
ja dat zit nog :squote:
aaah snowboarden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja dat zit nog :s
zou met 2 vrienden gaan, 1 al afgehaakt.. als die andere nix meld voor einde van de week..
boek ik 10dagen Les deux Alpes.. zomersnowboarden op de franse gletcher.. hoe fijn is dat
Screenshot?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef remlof het volgende:
Ik wil hier ook nog even mededelen dat ik zarGon een enorme klootzak vind, beetje heel ONZ onderbaggeren met z'n kloon
Bedankt voor jullie aandacht.
Dribbel!quote:
met of zonder ban?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef remlof het volgende:
Ik wil hier ook nog even mededelen dat ik zarGon een enorme klootzak vind, beetje heel ONZ onderbaggeren met z'n kloon
Bedankt voor jullie aandacht.
haha dat doe ik al.. maar blessure ;o.. wil volgende week weer eens gaan.. of misschien a.s vrijdagquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:26 schreef zainabber het volgende:
[..]
aaah snowboarden?
Ik ga volgend jaar indoor snowboarden, echt als sport zegmaar!
leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha dat doe ik al.. maar blessure ;o.. wil volgende week weer eens gaan.. of misschien a.s vrijdag
anders ga je er heen snowboarden!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zeker leuk
eens zien of ik vrijdag auto mee kan krijgen
Baggerfietsquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Baggeren is strikt verboden en mag enkel gedaan worden door mods
Modsquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Baggeren is strikt verboden en mag enkel gedaan worden door mods
Tuurlijk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:30 schreef Leia het volgende:
Mag ik ook met Z. snowboarden?
Heb je nou niks geleerd van je therapie dribbel?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
jullie zijn niet leuk
donequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:33 schreef Leia het volgende:
Ik ben heul leuk drwobbel, zeg eens hoi op MSN
owned lijp Turkquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
jullie zijn niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |