Controlerende midmidquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:48 schreef Smeich het volgende:
Ben je links of rechts? Of ben je daar nog niet achter? Gewoon zeggen dat je als controlerende midmid wilt spelen met naast je twee hangende buitenspelers in een kick-and-rush strategie en je bent het mannetje al.
mijn tip: Eerst gaan knijpen (en ook "KNIJPUH" gaan roepen uiteraard), vervolgens zakken en als die bal bij je komt gewoon keihard wegpoffen!
Voetbal.. blijft een raar spelletje. 20 man rennen achter die bal aan en als je 'm hebt schiet je 'm weg
Hoe hij Pirlo en Sheva pakt is gewoon geniaalquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef Kadoc het volgende:
Doe dit en je bent een held: http://nl.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4
Ik schrijf met rechts, dus ben ik ook rechtsbenig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het zo lief dat ie zelf niet weet of ie rechts-of linksbenig is
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:56 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik schrijf met rechts, dus ben ik ook rechtsbenig.![]()
Probeer in de gaten te houden met welke voet je de meeste passes geeft. ALs je met rechts schiet ben je rechtsbenig en als je met links schiet linksbenig.quote:
Dan ben ik rechtsbenig.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Probeer in de gaten te houden met welke voet je de meeste passes geeft. ALs je met rechts schiet ben je rechtsbenig en als je met links schiet linksbenig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |