quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:38 schreef OssieMan het volgende:
Als ik jou was zou ik bierdragen worden, dat wordt meestal wel gewaardeerd in een team
of buitenkant.. in iedergeval niet met de puntquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:50 schreef T1andonly het volgende:
Probeer zoveel mogelijk de rust te nemen als je een bal afspeelt. Het liefst met de binnenkant van je voet, op deze manier kun je de meeste sturing geven aan de bal.
Daarbij moet je er rekening mee houden dat je niet in volle vaart een perfecte pass kunt geven.
Zie mijn vooroordelentopic in onz, het zijn allemaal mede militairen met een iq van een jampot. Maar voetballen kunnen ze wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef tong80 het volgende:
Die collega's zijn vast geen mede docenten Nederlands
Je legt je lat te hoog.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef Heatseeker het volgende:
Trouwens tong, jij hebt toch zoveel verstand van voetbal, geef mij eens een paar tips van de wereldtoppers.
En hoe zit het dan met shirtjes ruilen na een wedstrijd? Ga je daar beter van voetballen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je legt je lat te hoog.
Tips :
Niet in de buurt van de bal komen
Niet in de weg lopen
Heb je de bal, zo snel mogelijk naar een medespeler spelen
Is er een ingooi. Moet jij hem nemen. Kan geen kwaad.
Bij een corner voor jullie. vlak bij je eigen keeper gaan staan.
Bij een corner voor de tegenpartij, je opstellen voor de eerste paal. Als je dan je bal tegen je voet krijgt heet het goed opgeruimd.
Je shirtje uit je broek. Staat stoerder.
Voor de wedstrijd in de kleedkamer zeggen tegen jullie beste speler :'Cruijff moet eindelijk eens zijn bek houden.' Is het net alsof je er kijk op hebt.
Bij de warming up niet op de keeper gaan schieten. Dat lukt je toch niet. Gewoon rekken en strekken.
Eén keer in de wedstrijd roepen 'Mijn bal' je kunt er niks mee maar staat stoer.
Na afloop het lappen regelen. Dan ben je nog ergens goed voor denken ze.
Je kan beginnen met het jargon onder de knie te krijgen. Tegen een bal schoppen doe je als je een kleuter van vier bent. Op volwassen leeftijd hebben we het over passen (als je overspeelt) en schieten (als je probeert te scoren). Dat laatste is voor jou voorlopig nog niet weggelegd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:53 schreef Heatseeker het volgende:
Ah kijk das een goede tip alvast, normaliter was het bal aan de voet, bal met ontzettend rotvaart weer weg schoppen.
FLAuw.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
--> TRU
Om eerlijk te zijn wel ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:20 schreef tong80 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de tips hebben gewerkt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Probeer ook altijd de voet naast de bal te zetten als je passt/schiet. En pass natuurlijk met de binnenkant. Ga anders gewoon eens oefenen met een bal, en pass naar de muur en herhaal dat steeds. Als het goed is ga je verderaf staan en probeer je het eens met de wreef.
En stop de bal met de binnenkant. En als je harder wil schieten, probeer dan je lichaam over de bal te zetten, als je hoger wilt leun je ietsjes achterover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |