ach nog nooit een boer gezien dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:41 schreef type_29 het volgende:
[..]
Volgende keer in het Nederlands aub.
Jullie schijtboeren hebben niet eens een foto.
nee, laat maar zien hoe je eruit ziet danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach nog nooit een boer gezien dan?
Je bent de enige die hem leukt vindt. Wat is je drijfveer om zo'n gezellig topic te teisteren? Ga naar een topic met je eigen regiogenoten. We zullen je hier in ieder geval niet missen en je hebt hier niks te zoeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:47 schreef type_29 het volgende:
sorry ben al bezet
ben geen boer zoekt vrouw ofzo
lmao!!!!
Je bent nooit door iemand verplicht om dit topic te lezen hoor, en al helemaal niet om hier te gaan posten. Maar het is goed dat je gaat, kunnen 'wij' tenminste weer normaal met elkaar praten. Doe ons een lol en blijf hier weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef type_29 het volgende:
ok mazzel![]()
vond het gewoon een dom topic
veel plezier met inteelt
Heb jij dat gebouwd?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:58 schreef charon het volgende:
Yup, ga maar mooi een huis bouwen in Duitsland.
http://www.huisbouweninduitsland.info/Type%2029.htm
Niks mis met Duitsland toch? Al kan het natuurlijk niet opboksen tegen het geweldige Twente.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
kijk hij vind ons lief... hijs er nog steeds
leuk huissie... zonde om het in duitsland neer te zetten alleen
Ik doe het lekker toch!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je bent nooit door iemand verplicht om dit topic te lezen hoor, en al helemaal niet om hier te gaan posten. Maar het is goed dat je gaat, kunnen 'wij' tenminste weer normaal met elkaar praten. Doe ons een lol en blijf hier weg.
nee joh dat gaat stinkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, om jou achter een muurtje te metselen zodat je deze topic in zijn waarde laat.
Als je nergens je voldoening uit kunt halen moet je het vooral doen. SMS ook een paar vriendjes om te helpen, dan ben je helemaal een grote jongen.quote:
Ik krijg hier best wel voldoening uit, een stel tukkers op de kast jagen die helemaal para worden van mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als je nergens je voldoening uit kunt halen moet je het vooral doen. SMS ook een paar vriendjes om te helpen, dan ben je helemaal een grote jongen.
'T zal mie 'n ball jukk'n!
Para worden van jou? Ik doe echt geen oog dicht door jou!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef type_29 het volgende:
[..]
Ik krijg hier best wel voldoening uit, een stel tukkers op de kast jagen die helemaal para worden van mij.
tzien maar grapjes jonge, snaps du ut nu wel?
Jij ook al?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ja joh we flippen hier allemaal... Waaaaaaaah!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |