Ja er zijn er een hoop ja! Ik zat ook al te twijfelen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:43 schreef Principessa het volgende:
ik dacht eerst dat het om die andere roef ging..![]()
Dat moet je nog vragenquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:45 schreef Principessa het volgende:
Maar hij is toch zwakbegaafd? Of niet helemaal honderd?![]()
neuh, ik dacht zo'n beetje hardop. Hoe geil moet je zijn om een zwakbegaafde (een geestelijk gehandicapte??) af te ranselen? Dan ben je toch zelf ook niet helemaal 100?quote:
Ik doe niet anders hier op fok. Ik vind het heerlijk! En ja ik ben 100% in orde!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:48 schreef Principessa het volgende:
[..]
neuh, ik dacht zo'n beetje hardop. Hoe geil moet je zijn om een zwakbegaafde (een geestelijk gehandicapte??) af te ranselen? Dan ben je toch zelf ook niet helemaal 100?
Dat hele fok is een sociale werkplaats. Had je dat nog niet door?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:50 schreef Principessa het volgende:
Of zou het een onderdeel van de sociale werkplaats zijn?![]()
Ik neem aan dat hij gewoon betaaldquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:48 schreef Principessa het volgende:
[..]
neuh, ik dacht zo'n beetje hardop. Hoe geil moet je zijn om een zwakbegaafde (een geestelijk gehandicapte??) af te ranselen? Dan ben je toch zelf ook niet helemaal 100?
Denk je echt dat deze virtuele roefjes klaarkomen bij het lezen van jouw meesterposts?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik doe niet anders hier op fok. Ik vind het heerlijk! En ja ik ben 100% in orde!
Ik hoop eerder dat ze doodgaan eigenlijk. Is dat erg?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:53 schreef Principessa het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze virtuele roefjes klaarkomen bij het lezen van jouw meesterposts?![]()
![]()
Het gaat over seks, misschien verdient het onderdeel 'doodgaan' een eigen topic?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat ze doodgaan eigenlijk. Is dat erg?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik sta er al van te kijken dat die kerel überhaupt een seksleven heeft.
quote:
Doe eens een nieuw topic dan!quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:56 schreef Principessa het volgende:
[..]
Het gaat over seks, misschien verdient het onderdeel 'doodgaan' een eigen topic?
Ongelovelijk he? Ik vraag me dan ook meteen af hoe dat er uit ziet? Wil ik dat wel weten?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik sta er al van te kijken dat die kerel überhaupt een seksleven heeft.
1. Jij wilde het graag over doodgaan hebben, dus open jij maar een topicquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe eens een nieuw topic dan!
JIj bent best bijdehand he? Neuken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:01 schreef Principessa het volgende:
[..]
1. Jij wilde het graag over doodgaan hebben, dus open jij maar een topic
2. Ik heb al in geen jaren een topic geopend
3. ik ben het dus verleerd
4. gelukkig maar
![]()
nou misschien maar beter ook. Zul je net zien, ziet ze er uit als een seksslaafroefquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:03 schreef Armageddon het volgende:
Ow geen feauteau in het fotoboek. Best jammer.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
JIj bent best bijdehand he? Neuken?
Is boeien een woordgrapje ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:29 schreef frank_en_helga het volgende:
tja als hij dat nou leuk vind boeien !!!!! zo heeft iedereen wel wat
Roef: 'Ik ben al zeven jaar SM slaaf'quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
Roef: 'Ik ben al zeven jaar SM slaaf'
door onze redactie
AMSTERDAM - Stille wateren hebben diepe gronden... Roef, van het illustere duo Roef & Marian, heeft onthuld een zéér kinky seksleven te hebben! 'Ik ga al zeven jaar naar een SM meesteres, want ik vind het lekker om als slaaf behandeld te worden...'
“Ik ga graag met veel verschillende vrouwen naar bed en vind seks met mijn verloofde Petra alleen niet genoeg”, zo citeert radioprogramma V-Power van V-Radio Roef in een persbericht.
Enkele weken geleden liet Roef, die vorig jaar auditie deed bij X-Factor met zijn toenmalige partner Marian, nog weten weer vrijgezel te zijn, maar het lijkt erop dat Petra en hij hun geschillen hebben bijgelegd. Ze zijn weer bij elkaar.
ja dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Roef: 'Ik ben al zeven jaar SM slaaf'
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:18 schreef Het_Biertje het volgende:
gelijk heeftie. Ik zou die vrouw van em nog niet eens neuken met een gestolen pik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |