ho ho, dat zijn slechts insinuaties eh, Total Roef kan zich NIETS meer herinneren van dat soort smsjes!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:35 schreef Biancavia het volgende:
Marian die de sms'jes van Total Roef voor ging dragen!![]()
"Ik hoop dat je zoveel last krijgt van je arm dat je niet meer kunt zingen!"
Dat komt ook omdat hij zo'n geweldig management heeftquote:Op woensdag 5 september 2007 13:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
maaar gelukkig is Roef altijd bescheiden gebleven
Een reallife soap over Roef, wie wil dat nou nietquote:05 September 2007
Mijn management en ik zijn benaderd door SBS 6 voor een real life soap over mij. Natuurlijk hebben we ja gezegd, en binnenkort zullen ze wel komen om één en ander te bespreken en wanneer de opnames beginnen !!!!
Dus mensen, hou mijn nieuws en agenda overzicht in de gaten, want zo gauw we iets weten zullen we het nieuws onder de knop nieuws, én in de agenda plaatsen.
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:06 schreef DeHovenier het volgende:![]()
[..]
Een reallife soap over Roef, wie wil dat nou niet
Oh geweldig! Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:06 schreef DeHovenier het volgende:![]()
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:06 schreef DeHovenier het volgende:![]()
[..]
Laat maar komen, nu al het programma van het jaarquote:Op woensdag 5 september 2007 20:06 schreef DeHovenier het volgende:![]()
[..]
Dan wel in jumpstyle he, want hij is helemaal van style veranderd !quote:Op woensdag 5 september 2007 21:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
met een beetje geluk neemt die nog een mooie kerstplaat op ook.
![]()
Als we dan ermee worden doodgegooid dan is mijn kerst bij deze al verneukt.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
met een beetje geluk neemt die nog een mooie kerstplaat op ook.
![]()
Eensquote:Op donderdag 6 september 2007 00:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als we dan ermee worden doodgegooid dan is mijn kerst bij deze al verneukt.![]()
Ja, zegt hij dat hij bekender is als jensen, nou ben ik niet echt een jensen fan maar hij is toch wel bekenderquote:Op woensdag 5 september 2007 21:34 schreef Urquhart het volgende:
Ik zit nu naar die Jensen-uitzending te kijken. Wat lachwekkend![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |