Tss, als je ons nog niet herkendquote:Op zondag 20 januari 2008 22:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bwehehe alsof ik jullie zal herkennen.
Nou de zalen zijn daar veel en veel schoner!
[off-topic]Pathe Eindhoven kan er ook wat van. Meestal is het wel netjes maar soms ga je verzitten van irretatie. [/off-topic]quote:Op maandag 21 januari 2008 11:28 schreef linebear het volgende:
Was zaterdagmiddag in de munt. Mijn schoenen bleven echt aan de vloer plakken in de zaal. Echt te ranzig gewoon....
Klik!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:09 schreef X-X-X-X-X het volgende:
Uhm, Charlie Wilson een film? Geen trailer van gezien...?
Wat wordt de sneak dan?
quote:
slipjes en beha's?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:56 schreef linebear het volgende:
vroeger ook wel in een bioscoop gewerkt. En jaarlijks nog bij het AFFF, dus heb wel een idee wat je zoal vindt
Kon het niet laten net. Ik moest even door de stoelgangen kijken.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:43 schreef Sala-adin het volgende:
De mensen die er komen zijn gewoon beesten
Je moet eens blijven hangen totdat iedereen weg is in een volle zaal en alle rijen langs lopen je gelooft je ogen niet

Het was behoorlijk scherpe film in mijn optiek, Hanks speelt lekker, Julia Roberts een beetje niets zeggende rol maar de CIA kerel was dan weer behoorlijk goed op dreefquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:13 schreef X-X-X-X-X het volgende:
Wat een saaie film. De beste grappen hebben ze al in de trailer verwerkt. Bah, ik had weg moeten gaan.
Wat was er zo scherp hieraan dan? De paar gevatte grappen/momenten zijn al in de trailer te zien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het was behoorlijk scherpe film in mijn optiek, Hanks speelt lekker, Julia Roberts een beetje niets zeggende rol maar de CIA kerel was dan weer behoorlijk goed op dreef
Ja de grappen waren in de trailer allemaal al te zien, maar de hele onderliggende toon van de film was behoorlijk goed te noemen. Man krijgt het in zijn eentje voor elkaar om dit rond te werken puur door te netwerken en wat leugens aan elkaar te knopen. Ik vond het verhaal best aardig uitgedachtquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:17 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Wat was er zo scherp hieraan dan? De paar gevatte grappen/momenten zijn al in de trailer te zien.
de based on true events credit heb je gemist?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vond het verhaal best aardig uitgedacht![]()
Neen, daarom juist. Maar goed het is altijd een kunst om een waar gebeurd verhaal op film vast te leggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:35 schreef Herald het volgende:
[..]
de based on true events credit heb je gemist?
Hehehe dat heb je nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gave film [ afbeelding ]
Sala-adin was trouwens onvindbaar, ik iedereen aanspreken die enigszins op hem zou kunnen lijken![]()
Jawel, vraag maar na.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |