Vanavond TBSquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:49 schreef the_RAVEN het volgende:
welke was het nog?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ongeveer 20% van de zaal verliet de bios al bij het zien van de Nederlandse teksten.
Kansloze lui
Nounou, niet overdrijvenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ongeveer 20% van de zaal verliet de bios al bij het zien van de Nederlandse teksten.
Kansloze lui
Nou het waren er best veel hoor, steeds beetje bij beetje liepen er meer mensen wegquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, niet overdrijven20 mensen eerder
Joah ok, maar 20%quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou het waren er best veel hoor, steeds beetje bij beetje liepen er meer mensen weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:07 schreef Herald het volgende:
het einde was zo ongeloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
In groningen verlieten slechts 2 mensen de bios. Ik vind dat ook een beetje apart, ga dan idd niet naar de sneak..ik vond het einde niet leuk eigenlijk maarja..voor de rest een redelijke film. Je ging wel echt mee leven met de personen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:04 schreef it_was_me het volgende:
Ja idd het einde was zeer verrassend en onthutsend tegelijk. Wel een echt Neerlands produkt.
Ook hier verlieten mensen de zaal na het zien van de nederlandse teksten in de openingsrollen. Jammer. Waarom ga je dan naar de sneak, denk ik dan.
Puickquote:Op zondag 20 januari 2008 21:15 schreef Sala-adin het volgende:
Charlie Wilsons war ofzo
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Dat is dan afgesproken.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kan.
Gaan we daarvoor wel even eten en naar AvPquote:
Hoho, ik heb ook nog tentamen hèquote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gaan we daarvoor wel even eten en naar AvP
Muntquote:Op zondag 20 januari 2008 21:40 schreef Sala-adin het volgende:
Welke gaan jullie altijd heen?
Ja dat weten we! En we hebben je altijd puick weten te ontlopenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik werk daar![]()
Het is echt een kut bios! Ik zelf ga altijd naar Arena
Bwehehe alsof ik jullie zal herkennen.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat weten we! En we hebben je altijd puick weten te ontlopen![]()
Mwa, ik vind Arena echt totaal sfeerloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |