Er komen geen films in de sneak die diezelfde donderdag nog in premiere gaan dus het vroegst is gewoon op 20 decquote:Op maandag 10 december 2007 16:02 schreef magnifor het volgende:
Had ik ook niet verwacht. De wereldpremiere is op 14 december, en ook al is het geen blockbuster het is zeker geen kleintje. Ik verwacht I Am Legend volgende week.
Ja wel, bij 300 was dat het geval. Maar 300 draaide al een week of langer in de vs, dus dat was volgens mij de reden dat het in de sneak draaide.quote:Op maandag 10 december 2007 16:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Er komen geen films in de sneak die diezelfde donderdag nog in premiere gaan dus het vroegst is gewoon op 20 dec
quote:Op maandag 10 december 2007 15:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geen I am Legend
Het is P.S I love you
is het een special vertoning of draait ie gewoon ?quote:Op maandag 10 december 2007 16:06 schreef Sala-adin het volgende:
Maja goede nieuws is wel dat ik hem gewoon de 20ste ga kijken in Imax kwaliteit!
Ik was gisteren naar Beowulf 3D in Imax gegaan en daar zag je IAL trailer imax kwaliteit en het zag er echt haarscherp uit
Naast dat hij in alle bioscopen te zien is, is hij ook nog in Imax kwaliteit te bewonderen.quote:Op maandag 10 december 2007 19:15 schreef linebear het volgende:
[..]
is het een special vertoning of draait ie gewoon ?
P.s. I love you.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:54 schreef reconnect het volgende:
Benieuwd wat de sneak van vanavond is, ga vanavond naar pathe groningen
las het later ook ja...quote:Op maandag 10 december 2007 20:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Naast dat hij in alle bioscopen te zien is, is hij ook nog in Imax kwaliteit te bewonderen.
Vanaf 20 dec tot weet niet voor hoe lang.
Pathe over het algemeen wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:17 schreef reconnect het volgende:
[..]
Maar niet elke bioscoop draait dezelfde sneak toch?
dan moet ik nog even goed nadenken of ik wel wilquote:
Ligt altijd aan hoe lang de film duurt bijv met american gangster begon de sneak half 9 en vorige week met bee movie om kwart voor 10.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef linebear het volgende:
Zeg Sala-adin weet je ook waarom de sneak tegenwoordig altijd zo laat is. Vandaag is het weer eens voor het eerst om 9 uur....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |