SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat draait dus vanavond (scheveningen)?quote:Op zondag 2 december 2007 12:19 schreef Sala-adin het volgende:
Bee Movie
Scheveningen? Geen flauw idee, maar in Sittard wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:58 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat draait dus vanavond (scheveningen)?
Hier hetzelfde!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:48 schreef minilotje het volgende:
Ah nou, dan weet ik in élk geval dat ik niet hoef
Hij was leukquote:Op zondag 2 december 2007 12:19 schreef Sala-adin het volgende:
Bee Movie
Ik wou er ook heen gaan alleen ik moest slaap inhalen, en wat a.s. dinsdag betreft ik gok op I am Legend dus laten we duimenquote:
Oke.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:15 schreef Sala-adin het volgende:
Dat kan ik je pas vrijdag of zat vertellen
Ik hoop het.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik wou er ook heen gaan alleen ik moest slaap inhalen, en wat a.s. dinsdag betreft ik gok op I am Legend dus laten we duimen
En wat wordt het?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:15 schreef Sala-adin het volgende:
Dat kan ik je pas vrijdag of zat vertellen
Zou ik ook doen bij een site die altijd achter loopt en zelden update.quote:Op zondag 9 december 2007 02:45 schreef Devrim_ het volgende:
rofl
http://www.sneakpreview.nl/ is gehacked/defaced....door jawel..Turken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |