Tof, zien we je dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:14 schreef Sala-adin het volgende:
Sletjes
Ik vond hem wel goed maar einde was zo een langdradige kutdialoogquote:Op woensdag 6 februari 2008 01:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Briljante film! Toelichting komt nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zei het ook al tegen BB. Rambo, rambo, ramboquote:
Weet je wat ik altijd doequote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh ik kan niet wachten op de reactie van de zaal als het Rambo is
Oh dus JIJ bent die josti die dat altijd doetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Weet je wat ik altijd doe
Als iedereen blij begint te klappen en te juichen dan is het eff gelijk stil dan schreeuw ik, dat wist ik al hoor!
Ik ga altijd naar arena met een vriend van me.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh dus JIJ bent die josti die dat altijd doet
Ga je mee naar de munt dinsdag?
Ah logischquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar arena met een vriend van me.
Ik mag niet met mijn moviecard naar de sneak op dinsdag en ze hebben meestal personeels tekort op de dinsdagen want iedereen neemt vrij voor de sneak. Kom ik daaraan word ik mischien gedwongen om te gaan werken!
thx voor aanbod
Jaa maar als meerderheid van de parttimers aangeeft om niet te willen werken op de dinsdagavond is kunnen ze niet zomaar mensen gewoon inroosteren op de dinsdagavondquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien te makkelijk gedacht hoor, maar dan geven ze toch gewoon niet iedereen vrij?
We krijgen zelfs een deel 2 denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:54 schreef soares het volgende:
ik wil jullie allen bedanken voor het vol krijgen van mijn topic... en ik hoop nog steeds elke dinsdag te weten naar welke film ik ga
hartelijk bedankt mensen!!!
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We krijgen zelfs een deel 2 denk ik.
We bezoeken de sneak zo goedquote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mischien wel een hele sneak reeks
tis maar een half uur laterquote:Op maandag 11 februari 2008 16:34 schreef linebear het volgende:
ik baal vreselijk dat ik de laatste tijd niet echt meer naar de sneak kan
Volgende dag weer om 6 uur op richting Zwolle
Vind de sneak altijd erg leuk....
Kan er niet voor gezorgd worden dat de sneak in de Arena weer om 9 uur beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |