Heb gisteren een stukje van een live optreden gezien en dat klonk niet verkeerd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:59 schreef purplerose het volgende:
Heb ze live ook die dijk van een stem?
Strak plan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Eensch![]()
ik heb die cd hier ergens. Maar meestal luister ik Standing in the way... Toch eens een keertje verder gaan luisteren.
Ik ook (een kwartiertje geledenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Maricha: "Michiel, je moet eens zóóóóóó'n grote badeend meenemen!"
Michiel: "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen! Even kijken of ze die op internet ook ergens verkopen..."
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/19/thumb/img21.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Maricha: "Michiel, je moet eens zóóóóóó'n grote badeend meenemen!"
Michiel: "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen! Even kijken of ze die op internet ook ergens verkopen..."
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/19/thumb/img21.jpg]afbeelding][/url]
Is idd een nieuwe... Vanavond geïntroduceerd...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
De slogan van heineken (ik denk een nieuwe): Heineken, Serving the planet.
Een beetje mee liften op "Saving the planet"![]()
Wel jammer...was toch een briljante sloganquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Is idd een nieuwe... Vanavond geïntroduceerd...
Heineken stopt met 'Biertje?'
Ik vond hem echt geweldigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel jammer...was toch een briljante slogan
Er staat alleen maar 'the Planet', niet welke planeet ze bedoelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:06 schreef Marc63 het volgende:
Serving the Planet? Hoe denken ze dan nog leven op Mars te kunnen vinden?
Ik heb vrijdag m'n laatste tentamen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:07 schreef IedeK. het volgende:
Vakantie!
Vandaag mijn laatste rep gehad, nu alleen nog de herkansingen.
Oh, das toevallig. Ik kijk net op de site.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Is idd een nieuwe... Vanavond geïntroduceerd...
Heineken stopt met 'Biertje?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |