Ik zag dit topic, dacht dit moet ik posten als nog niemand dat gedaan heeft, maar je was me voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef JoPiDo het volgende:
anus
je moet bij de chipbakker klagen, asus prikt ze alleen maar op een plankje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef Snatsie het volgende:
Ik had altijd een hoge pet van ze op, maar ik wacht nu al GVD 3 maanden op normale Vista drivers voor mijn moederbord![]()
Asus![]()
Klopt, fucking traag altijd. Maargoed, Asus is niet de enige die het vertikt fatsoenlijke Vista drivers te leveren, ik heb ook een hele lange tijd op een driver van Creative moeten wachten voor mijn X-FI geluidskaart.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:07 schreef Tommeh het volgende:
De website van Asus is ook kut...
Jup, alleen ik gebruik die nooit.quote:
WTFquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:15 schreef switchboy het volgende:
en de wifi is ook zinloos omdat je toch al het gigabit netwerkkaartje gebruikt. Echt van al die extra's is 99,99% nutteloos.
Je kan beter een simpeler model kopen, die extra's gebruikt toch bijna niemand.
ach ja over een paar maanden wordt je wel gedwongenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:19 schreef Daeron het volgende:
Waarom zou je uberhaupt vrijwillig vista willen gebruiken op je pc
Ik heb hem zelf hier liggen, maar de dvd heeft nog niet eens de pc gehaald, ligt nog altijd braaf weg te rotten zoals het een goede windows cd/dvd beaamt
Waarom zou je in godsnaam gedwongen worden over te gaan op Vista? De programma's zullen nog wel blijven werken op XP / 2003, puur omdat het nog minstens 2 jaar gaat duren voor de industrie gaat beginnen switchen naar Vista. Het bedrijf waarvoor ik werk heeft onlangs nog een contract afgesloten voor 200 HP-bakjes, en ze zijn allemaal met XP geleverd, Vista komt hier het eerste jaar zeker nog niet binnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:21 schreef switchboy het volgende:
ach ja over een paar maanden wordt je wel gedwongen![]()
Betaal liever paar tientjes extra voor een passief gekoeld board dan een kut board met veel herrie!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:15 schreef switchboy het volgende:
en de wifi is ook zinloos omdat je toch al het gigabit netwerkkaartje gebruikt. Echt van al die extra's is 99,99% nutteloos.
Je kan beter een simpeler model kopen, die extra's gebruikt toch bijna niemand.
En met deze kun je makkelijke overclocken!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:56 schreef Brembo het volgende:
[..]
Betaal liever paar tientjes extra voor een passief gekoeld board dan een kut board met veel herrie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |