Ah, tofheid. Weet je ongeveer al wat voor blok erin komt te zitten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De keuken zit aan z'n termijn. Woningstichting sloopt en vervangt. Gratis!
Zeker voornamelijk in de slaapkamer en badkamer?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Feli
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komen er ook feeds voor webcams?![]()
![]()
en de plee natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zeker voornamelijk in de slaapkamer en badkamer?
En dan ga je het hier aan kuukske verklikken als JD staat te zeiken met de bril naar beneden?quote:
Ik zal de kat van de onderburen even in een lampgat drukken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
JD ik mis alleen een foto van die gat in die plafond met die poes erdoorheen
Donkergrijs aanrechtblad, kunststof ipv die RVS operatietafel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:09 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, tofheid. Weet je ongeveer al wat voor blok erin komt te zitten?
Er zit nu geeneens een oven/gasfornuis bij
Wat wil je, een topic over het huis van twee mensen die bijna alleen in SC's postenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef rompompom het volgende:
Gelukkig is het nog geen slowchattopic geworden.[afbeelding].
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef Nosh het volgende:
Dat behang ziet er uit als het kaftpapier van iedere Oilily-puber, maar wát een godvergeten tof huis!
Succes!
Ik zag het wel een beetje aankomen ja. Ik doe ook geen moeite het te onderdrukken verder.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat wil je, een topic over het huis van twee mensen die bijna alleen in SC's posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |