en die Sabine doet niks want anders ken ze in heel Tilburg de straat niet meer over, heb trouwens wel begrepen van insiders dat ze een naam cq reputatie heeft, en ik vind d'r ook het type sloperd, met andere woorden op zoek naar iemand met een "$$$ goed karakter $$$"
Grx, Maarten
"Wahh Lieeeeefffffffffffffff.."(Sabbelien TM)
Beeld: Bart stapt uit het bed van Sabine. Beeld: Bart drentelt heen en weer in de keuken. Commentaar: "Bart voelt zich opgelaten omdat iedereen weet dat hij de nacht bij Sabine heeft doorgebracht"
Ze hadden toch juist afgesproken dat níet te doen? Ik vraag me af wat de andere vrouwen ervan vonden?
------------------
Ruud Benard, Sabine Wendel, Willem Boomsma, Bart Spring in't Veld, Maurice de Bak, Mona Rooth, Tara van de Berg, Martin Jonkman; Wat zijn de achternamen van Bianca en Karin?
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 09 Oktober 1999).]
Groetjes
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 09 Oktober 1999).]
quote:
op 10-09-1999 om 09:08 AM schreef Hunter het volgende:
Beeld: Bart stapt uit het bed van Sabine. Beeld: Bart drentelt heen en weer in de keuken. Commentaar: "Bart voelt zich opgelaten omdat iedereen weet dat hij de nacht bij Sabine heeft doorgebracht"
Ik had het begin van de uitzending gemist en viel er in toen hij onrustig door het huis en de tuin rondliep. Ik meende dat de voice-over iets zei dat hij Sabine niet onder ogen durfde te komen en nam aan dat er weer een soort "kouwe handjes"-incident was geweest. Maar hij had dus "gewoon" bij haar geslapen?? Weet iemand iets meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |