abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197881
Ik vraag me nog steeds of waar Sabine en Bart in de uitzending van gisteren 20.00 uur waren. Na het rollenspel ben ik steeds meer gaan twijfelen of de kamera's wel alles opnemen en of de mic's wel altijd aanstaan.
Ik heb ze gisteren in de herhaling van 00.30 uur niet meer gezien hoor.
Geef daar maar eens een antwoord op....
Yuck be 4 foe

pi_197882
wat is nou precies je vraag?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_197883
Inderdaag: wat is de vraag? Want ik heb ze gisteren toch echt vaak in beeld gezien!
Leef naar je eigen talent!
pi_197884
komen we weer op de vraag of ze sex in beeld brengen en geloof mij nou maar
als er iets gebeurt zullen ze echt wel "iets" laten zien.

en die Sabine doet niks want anders ken ze in heel Tilburg de straat niet meer over, heb trouwens wel begrepen van insiders dat ze een naam cq reputatie heeft, en ik vind d'r ook het type sloperd, met andere woorden op zoek naar iemand met een "$$$ goed karakter $$$"

too much is not enough....
pi_197885
Nou dan mag ze wel opschieten, want als het aan mij lag is zij zo langzamer hand degene die het eerstvolgend eruit gaat... Ik begin een beetje moe van haar te worden.

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 19:31:00 #6
572 Sniper
Gull Catcher
pi_197886
Sabbelien moet haar naam maar eens waar gaan maken. Heel Tilburg verwacht niet anders. Kom Sab, ga eens even flink ORAAL te keer. Dan mag je nog een weekje blijven.

"Wahh Lieeeeefffffffffffffff.."(Sabbelien TM)

pi_197887
Zijn we er nu al zo aan gewend, ben ik de enige die het is opgevallen of heb ik een topic gemist?:

Beeld: Bart stapt uit het bed van Sabine. Beeld: Bart drentelt heen en weer in de keuken. Commentaar: "Bart voelt zich opgelaten omdat iedereen weet dat hij de nacht bij Sabine heeft doorgebracht"

Ze hadden toch juist afgesproken dat níet te doen? Ik vraag me af wat de andere vrouwen ervan vonden?
------------------
Ruud Benard, Sabine Wendel, Willem Boomsma, Bart Spring in't Veld, Maurice de Bak, Mona Rooth, Tara van de Berg, Martin Jonkman; Wat zijn de achternamen van Bianca en Karin?

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 09 Oktober 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197888
Ik denk gewoon bij Sabine in bed gelegen hopend op...Dream on Bart, dream on...
I'm sorry. Did I break your concentration?
pi_197889
Is er nog wat spannends gebeurd in de aflevering van 8 oktober? Helaas heb ik het moeten missen. Toen ik s nachts een poging waagde om een herhaling van BB te kijken was het Veronica Live gebeuren aan, dus helaas.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_197890
Opzouten met dat kleffe gedoe
Ik hoop maar dat het allemaal gefaked is

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 09 Oktober 1999).]

pi_197891
quote:
op 10-09-1999 om 09:08 AM schreef Hunter het volgende:
Beeld: Bart stapt uit het bed van Sabine. Beeld: Bart drentelt heen en weer in de keuken. Commentaar: "Bart voelt zich opgelaten omdat iedereen weet dat hij de nacht bij Sabine heeft doorgebracht"

Ik had het begin van de uitzending gemist en viel er in toen hij onrustig door het huis en de tuin rondliep. Ik meende dat de voice-over iets zei dat hij Sabine niet onder ogen durfde te komen en nam aan dat er weer een soort "kouwe handjes"-incident was geweest. Maar hij had dus "gewoon" bij haar geslapen?? Weet iemand iets meer?

pi_197892
The truth is out there:
http://i.am/grotebroer
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197893
Wauw.... DUS TOCH!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')