OK, komt ie:quote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef jd1982 het volgende:
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond? Met een vriendin keek ik 's avonds 2 a 3 keer per week een filmpje en soms gewoon samen hangen op de bank was ook gezellig. Samen koken en eten is ook leuk, maar als single...
Ik ben maar 3 avonden in de week gaan fitnessen uit verveling, maar hou dan nog steeds enorm veel vrije tijd over, 4 avonden en 2 volle dagen in het weekend, alleen op de bank liggen is maar saai, film kijken ook, doe het wel, maar meer uit verveling...
Ps. ik heb geen vrienden om savonds langs te gaan ofzo, meeste zitten dan bij hun vriendin of hebben voetbal training of iets dergelijks...
Over mezelf wel, alles wat ik wil lukt me wel, maar dat is het hem nou juist denk ik, geen uitdaging, en nee ik ga niet meer een uitdaging zoeken in materialisme, want dat helpt me niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Garisson72 het volgende:
jd1982, ms is PaiQ iets voor je, al weet ik niet hoezeer dat nog ´leeft´ tegenwoordig. Ik kan je wel aan een invite helpen eventueel. PM maar.
volgens mij is het voor jou alleen eerst en vooral zaak om je leven wat meer inhoud te geven. Doe iets aan die verveling! Er moet toch wel iets zijn dat je interesseert, waar je je tanden in kan zetten in je vrije tijd?
Want pardon my French, maar je komt niet zo over als iemand die laaiend enthousiast is over zichzelf en zijn leven...
Sjah computer is aan't renderen... dus verveeeeeeeel me doodquote:Op maandag 25 juni 2007 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
ja klopt, ik regel het straks thuis even voor je. Komt goed jongen, rúúúústig...
Nou, na al die keren op mijn bek durf ik dat rustig te stellen. Slechts één keer heb ik meegemaakt dat een meisje tegen mij aan begon te lullen. 5 jaar terug op Terschelling.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
En zolang je dat voor de dames in kwestie blijft invullen blijf jij lekker in je poreuze cirkel zitten.![]()
Werken, internetten, naar vrienden en in het weekend op stap. En soms tv kijken.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef jd1982 het volgende:
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond?
oké, en hoe werkt dat precies? *blondt*quote:Op maandag 25 juni 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:heb ik iemand wakkergemaakt? haha!
PaiQ PeeQ : http://arminus.darktech.org/paiq/
Gebruik niet de plugin, want die rammelt nogal, maar gewoon de webinterface.
Allemaal heeeel herkenbaar... ben ook op Terschelling versierd zelfsquote:Op maandag 25 juni 2007 16:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, na al die keren op mijn bek durf ik dat rustig te stellen. Slechts één keer heb ik meegemaakt dat een meisje tegen mij aan begon te lullen. 5 jaar terug op Terschelling.
Op een gegeven moment vroeg ze zelfs nog of ik mee ging en ik dacht:"Hoe kom ik dan weer terug?En vinden haar vriendinnen dat wel goed?"En stiekem vond ik het ook wel eng, dat is me nog nooit gebeurd
Op een gegeven moment hadden we even buiten gezeten en we kwamen weer binnen en een vriendin van haar vroeg:"En?"
Ze sloeg een arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."
En voor ik er erg in had was haar taxibusje er en de lijnbus waar ik mee moest ook, drie kusjes op de wang en ik zat in de bus en dacht:"Volgens mij heb ik iets hééél doms gedaan."
Volgende dag kwam een vriend van mij langs en die kreeg , na het horen van dat verhaal, ernstig de behoefte mij op mijn bek te hameren.
Dus zelfs met hints in die richting kon ik me eigenlijk niet voorstellen dat ze me leuk vond.
Internet is trouwens ook niet mijn ding, daar ben ik heel wat jaren terug al achter gekomen. Ik raakte op Chatpoint () aan de praat met een meisje, dat praten werd mailen en bellen en foto's uitwisselen en toen was er zelfs een moment dat we beiden zoiets hadden van:
![]()
.
Maar op het moment dat we elkaar zagen zag ik al haar de blik in haar ogen dat het toch wat anders was en ik had gelijk: ze zei dat ze verliefd was op de spanning.
Om maar te zwijgen van de keren dat ik het broertje was, die zijn niet meer op de vingers van 1 hand te tellen.
Dus eerlijk gezegd durf ik niet meer.![]()
en is het nog wat, dat PaiQ tegenwoordig? ben er zelf allang niet meer echt actief, alleen ff checken als ik weer een mailtje heb gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:47 schreef CherryLips het volgende:
ik ben aan het PAIQ'en, voor het eerst in 2 jaar!!
Kijk, ik ga met sprongen vooruit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |