Het is nog te koop!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:32 schreef Rosbief het volgende:
Wat lul je nou, jij hebt de ondergang van Punica niet meegemaakt!
Wat dacht je van de ondergang van de ijslollies?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:32 schreef Rosbief het volgende:
Wat lul je nou, jij hebt de ondergang van Punica niet meegemaakt!
Waar dan? Ik moet er moet er maandelijks voor naar deutschland afreizen!quote:
Serieusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waar dan? Ik moet er moet er maandelijks voor naar deutschland afreizen!
wat lullnquote:
die zijn er nog wel tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:02 schreef bolletje_25 het volgende:
Of die dingen die je altijd in tweeën kon breken, met twee van die stokjes.
ze waren altijd al allemaal wit. Het zakje gaf de smaak aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dacht je van de ondergang van de ijslollies?
Die plastic "buisjes" met limonade die de vriezer in moesten.
Ook daar moesten opeens alle geur, kleur en smaakstoffen uit verdwijnen.
Resultaat: ze zijn nu allemaal wit en ze smaken allemaal hetzelfde
Really? Ga ze vanmiddag zoekenquote:
bij de Aldi hebben ze ze vast nog wel.quote:
Die eet ik nog altijd hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:02 schreef bolletje_25 het volgende:
Of die dingen die je altijd in tweeën kon breken, met twee van die stokjes.
De punica in de glazen flessen was anders 100x beter dan in die pakken...............................quote:
Dat zijn dan de laatstequote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:02 schreef Khadgar het volgende:
Originele splitjes? Heb dr nog een paar in de vriezer liggen en de Hoogvliet heeft ze nog gewoon in het assortiment. Het Perenijsje lijkt wel gesneuveld helaas
Normale mensen die af en toe een ijsje eten niet. Waarom moet ik zo nodig aan al die troep met aspartaan erin als suiker geen vlieg kwaad doet. (sterker nog die vlieg zal een bakje suikerwater best op prijs stellen.)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:35 schreef Mrs.Solis het volgende:
Jah DUH daar word je hartstikke dik van!
nieyus calippo had altijd de kleur van het smaakjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze waren altijd al allemaal wit. Het zakje gaf de smaak aan.
Maar die zit dan ook niet in een zakje hèquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:41 schreef switchboy het volgende:
[..]
nieyus calippo had altijd de kleur van het smaakje![]()
Klaarblijkelijk ben je niet oud genoeg(je bent maar 3 jaar jonger dan ik) om te weten dat ze helemaal niet altijd al wit zijn geweestquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verder vind ik dit een goede ontwikkeling. Eindelijk fatsoenlijke ijsjes ipv die rotzooi waar je in één keer alle smaak uit zuigt.
Festini sinaasappel.
Die bedoelt ze ja. Maar vroeger waren het compleet doorzichtige zakjes en was het ijs gekleurd. Niet andersom.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Maar die zit dan ook niet in een zakje hè
Ze bedoelt die langwerpige waterijsjes die je vloeibaar koopt en eerst moet bevriezen. Met rode, gele, zwarte, paarse en oranje zakjes volgens mij
Ja die ken ik ook nog wel. Maar waren dat niet 2 verschillende merken ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die bedoelt ze ja. Maar vroeger waren het compleet doorzichtige zakjes en was het ijs gekleurd. Niet andersom.
Zo heb ik ze ook altijd gekent idd. Lekker waren die dingenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die bedoelt ze ja. Maar vroeger waren het compleet doorzichtige zakjes en was het ijs gekleurd. Niet andersom.
Nee, vroegah hadden ze echt een kleurtje. (dat je er binnen een paar seconden uitzoog)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Verder vind ik dit een goede ontwikkeling. Eindelijk fatsoenlijke ijsjes ipv die rotzooi waar je in één keer alle smaak uit zuigt.
Festini sinaasappel.
Verder alles goed?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:51 schreef De_Ananas het volgende:
DAT MEEN JE NIET KUT ZOOI GVD STINK OLA ALLEMAAL MAILTJES STUREN IK BEN BOOSSSSSS GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Ik denk een hersentumor.quote:
Dat zou kunnen. Maar het merk met de geur, kleur -en smaakstoffen(alles wat het lekker maakt) is dan van de markt verdwenen. Net als Tjolk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook nog wel. Maar waren dat niet 2 verschillende merken ofzo
Ja die candybar ijsjes waren goed te doen idd. Kreeg alleen wel vaak het idee dat je een gewone candybar in de vriezer kon doen voor hetzelfde effect.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:05 schreef koningdavid het volgende:
Weet iemand of die Snickers icecream dingen nog bestaan?
Was echt goed te doen altijd.![]()
Zaterdag nog 1tje opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:05 schreef koningdavid het volgende:
Weet iemand of die Snickers icecream dingen nog bestaan?
Was echt goed te doen altijd.![]()
Waar kan je ze kopen?quote:
Ow díé maar die waren altijd al witquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Maar die zit dan ook niet in een zakje hè
Ze bedoelt die langwerpige waterijsjes die je vloeibaar koopt en eerst moet bevriezen. Met rode, gele, zwarte, paarse en oranje zakjes volgens mij
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:52 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ow díé maar die waren altijd al wit![]()
Partij voor de derde paasdag krijgt er een punt bij! Nu bestaat de lijst uit;quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:29 schreef switchboy het volgende:
Als er btw één ijsje is dat terug moet is het de winner taco
kan deze persoon niet een keer een ban krijgen jongens?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:51 schreef De_Ananas het volgende:
DAT MEEN JE NIET KUT ZOOI GVD STINK OLA ALLEMAAL MAILTJES STUREN IK BEN BOOSSSSSS GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Volgens mij niet..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat was wel een heel erg lekker ijsjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef GebakkenEi het volgende:
Dat ene geweldige ijsje met citroen-sinaasappel-aardbei smaak, in de vorm van een citroen, aardbei en een sinaasappel op een stokkie bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yeah! Was ze alweer helemaal vergeten, goddelijke wafels-met-ijs-chocola-en-nootjes!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:29 schreef switchboy het volgende:
Als er btw één ijsje is dat terug moet is het de winner taco
de albert heijn heb ze nog!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dacht je van de ondergang van de ijslollies?
Die plastic "buisjes" met limonade die de vriezer in moesten.
Ook daar moesten opeens alle geur, kleur en smaakstoffen uit verdwijnen.
Resultaat: ze zijn nu allemaal wit en ze smaken allemaal hetzelfde
Ik kan je dat uit eigen ervaring afradenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:20 schreef Chrispeter het volgende:
[..]
Kreeg alleen wel vaak het idee dat je een gewone candybar in de vriezer kon doen voor hetzelfde effect.
speedies!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:27 schreef Lakai het volgende:
Speedies zijn ook veeel minder lekker geworden...maar dat is al best lang geleden
speedies waren zooooo lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:40 schreef DreamAway het volgende:
[..]
speedies!![]()
![]()
overigens gisteren na uitgebreid consumptieonderzoek erachter gekomen dat de echte Magnum Almond toch echt veel lekkerder is dan de nep-almonds![]()
ik heb ze echt al heel lang niet meer op, maar meen me nog wel te herinneren dat ze de laatste keer idd niet meer zo lekker waren als vroeger.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef Lakai het volgende:
[..]
speedies waren zooooo lekker
maar toen zijn ze van smaak veranderd..stond er nog heel stuur op op die verpakking....maar toen vond ik ze niet meer zo lekker
Was festini niet met stukjes aardbeien erin?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:34 schreef godigita het volgende:
ohh, speediesen festini was er toch ook in aardbei ofzo? Of framboos? In ieder geval iets roods.
Die at ik vet snel op en dan stond er echt zo'n kutgrap opquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:03 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Was festini niet met stukjes aardbeien erin?![]()
van mij mogen de yogho yogho ijsjes terugkomen!!met op het stokje een grapje
![]()
ik had vaak dezelfde, heel jammer...quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:12 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Die at ik vet snel op en dan stond er echt zo'n kutgrap op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |