Heeft die gast familie in Nederland ? Want in het openbaarvervoer hier is soms geen beweging in te krijgen.quote:Man trekt bus met zijn penis
Een 'normale' man gebruikt zijn penis doorgaans voor het plassen en seks, maar Jaja Stone uit Indonesiė denkt daar heel anders over. Hij heeft een bus getrokken met zijn penis.
Hij deed de stunt tijdens een 'sterkste man-wedstrijd' in Jakarta. De man sleurde met zijn 'Willy' de acht ton wegende bus maar liefst 55 meter ver.
De man is druk bezig met zijn trekkunsten
Pleit jij voor dynamische penistreintrekkers die zich stationeren op ieder station?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heeft die gast familie in Nederland ? Want in het openbaarvervoer hier is soms geen beweging in te krijgen.
Nu maar hopen dat die bus niet met draaiende motor in zijn achteruit staat![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:58 schreef Zyggie het volgende:
Pleit jij voor dynamische penistreintrekkers die zich stationeren op ieder station?![]()
Nee, een bustrekker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:50 schreef satecl het volgende:
Niets beters te doen... aandachtstrekker
quote:Artiest gebruikt penis om premier te schilderen
Bron : hln.be
De Australische premier Howard valt in de smaak van 'kunstzinnigen'.
Een Australische schilder is op slag wereldberoemd nu hij een portret van de premier gemaakt heeft... met zijn penis. Tim Patch had eerder ook al oppositieleider Kim Beazley met zijn niet alledaags 'instrument' vereeuwigd. Beide werken zijn te bezichtigen op de Sexpo-tentoonstelling in Perth.
De ouders van Patch zijn echter niet te spreken over de nieuwste schildertechniek van hun zoon. "Mijn vader was niet echt onder de indruk. Toen hij het kunstwerk zag, schudde hij zijn hoofd en toonde hij duidelijk zijn afgrijzen", aldus Patch. De man maakte tot voor kort snelle portretten van mensen op een markt, maar ziet nu meer heil in zijn penis als kostwinning.
Jammer genoeg voor hem lopen ook de kunstgalerijen (nog) niet warm voor zijn talent. "Ik heb al veel van mijn werken opgestuurd, maar tot nu toe was enkel de Sexpo-tentoonstelling dolenthousiast over mijn concept", verklaart Patch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |