quote:18 Jun 2007 door RayMania
even wat posts verwijderen
quote:18 Jun 2007 door RayMania
Dit kan zo niet jongens, ontopic graag!
Kun je beter het topic vol laten lopen en een frisse start maken, of zeg ik nu iets raars?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond, dat zijn twee pagina's minder
Die komt niet in Nederland spelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Wil denk ik teveel, en is ook niet echt een Ajax-speler.
net ofdat dat zo moeilijk isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef BB-boy het volgende:
Onderschat de aantrekkingskracht van Sparta niet. Niet voor niets de mooiste club van rotterdam.
Hoeveel zal Stan de Man nu bieden? Tonnetje of 6?quote:Woensdag praten Ajax en PSV weer over Perez
Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax en PSV woensdag verder praten over de mogelijke transfer van Kenneth Perez. Volgens Van Geel heeft PSV voor de derde keer haar bod op de aanvaller verhoogd. Ajax had wel al een akkoord bereikt met Feyenoord.
500.000 en een scheerapparaat en als ie in een gekke bui is nog een tv erbij ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hoeveel zal Stan de Man nu bieden? Tonnetje of 6?
Gelukkig kon je dat niet makenquote:Elia: 'Ajax was voor mij onbespreekbaar'
19/6/2007 23:30
Het afgelopen seizoen heeft Eljero Elia gedwongen te vertrekken bij ADO Den Haag. Maar Ajax als nieuwe omgeving was uit den boze.
'Ik kón niet meer blijven', zegt Elia in de nieuwe Voetbal International. 'Wat er allemaal is gebeurd, heeft te veel pijn gedaan.'
Met name Lex Schoenmaker moet het ontgelden. De trainer, die het in november overnam van de opgestapte Frans Adelaar, wordt willekeur verweten. 'Op het moment dat hij de touwtjes in handen kreeg, zag ik de bui eigenlijk al hangen.'
Bij zijn nieuwe club FC Twente voelt Elia de warmte die hij afgelopen seizoen miste in het Zuiderpark. Er waren ook andere gegadigden. 'Ik begrijp dat Rob Jansen (adviseur van raad van commissarissen van ADO Den Haag, red.) me bij Ajax had aangeboden, maar zoiets was voor mij onbespreekbaar. Ajax? Kom op zeg, dat kon ik toch niet maken naar de supporters. '
In VI nummer 25, die vanaf woensdag in de winkel ligt, kijkt Elia terug op ADO Den Haag en vooruit op FC Twente en de Olympische Spelen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
1.8 miljoenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hoeveel zal Stan de Man nu bieden? Tonnetje of 6?
Adios Perezquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
'PSV komt met nieuw bod op Kenneth Perez'
19/6/2007 23:19
Een oplossing voor de impasse rond Kenneth Perez lijkt nabij. Een nieuw bod van PSV moet de overgang van de Deense oud-international vlot trekken.
Woensdag zitten PSV en Ajax tegenover elkaar om te praten over de voorwaarden van de overgang. 'De onderhandelingen lopen', zegt technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. 'Naar ik heb begrepen, heeft PSV voor de derde keer een bod gedaan.'
PSV zal waarschijnlijk 1,8 miljoen euro op tafel moeten leggen. Feyenoord was bereid dat bedrag neer te leggen voor de Deense oud-international. Ajax had daarmee ook al ingestemd.
Maar de houding van Perez heeft vraagtekens opgeroepen in Rotterdam-Zuid. 'Perez moet wél willen spelen voor Feyenoord', aldus nieuwe Feyenoord-trainer Bert van Marwijk.
Perez (32), die weinig trek heeft in Amsterdam te blijven, heeft een sterke voorkeur voor PSV. Het bod van de Eindhovense club kwam echter niet in de buurt van wat Ajax als afkoopsom voor ogen had.
Die gaat naar Recreativo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:13 schreef Nashje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Michael Laudrup al een jaar zonder club zit? Misschien leuk om toe te voegen aan de technische staf. Heb je z'n zoontjes ook half binnen.
Perez gaat weg, zetten we Michael op zijn positie neerquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:20 schreef BobbyHill het volgende:
Nee, hij heeft het aanbod afgewezen. Maar ik zie niet in wat hij bij Ajax zou moeten doen. Er gaat toch niemand weg?
Perez ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:29 schreef Schanulleke het volgende:
1.8 miljoen is een lachertje, daar mag van Geel echt nooit voor tekenen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |